13 Reacties
3 jaar geleden
Ik had het gister ook. Begon smiddags op mn werk al en duurde tot 8uur savonds. Ik ben nog geen 34 weken. Zullen wel voor/oefen weeën zijn. Op cursus heb ik geleerd dan oefen weeën zitten op 1 plek en echte weeën gaan van boven naar beneden. 🤷🏼♀️
3 jaar geleden
Herkenbaar! Ben vandaag precies 37 weken en heb het al een paar dagen. Elke keer in de avond. Kunnen ook indalings weeën zijn. Benieuwd wanneer ze echt gaan doorzetten hihi.
3 jaar geleden
Ja hetzelfde, ben overmorgen 38 weken en heb het al een paar nachten achter elkaar. Soms een paar uur lang. Indaling is bij mij allang geweest, hij zit helemaal beneden, dus dit zijn volgens mij voorweeën.
Had ook 1 avond dat ik ineens heel veel moest overgeven i.c.m. dit buikpijnachtige gevoel. Maar ook dat heeft niet doorgezet. Volgens mij is Harry zich gewoon aan het klaarmaken daarbinnen :)
3 jaar geleden
Ik had dit vannacht 😑 ik ben al wel een week verder dan jij, ben nu 38+1.
Dus ik ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren😄
3 jaar geleden
Ik had dit ook, dacht ook iets van oefenweeën. Het begon gisteren in de nacht, regelmatig krampjes en verder gewoon goed geslapen. Er stond voor vandaag al een ctg ingepland om 13 uur ivm minder bewegingen en toen bleek dat ik al 3 cm ontsluiting had. En om 17:34 is onze dochter Shara geboren met 36+5 dagen.