13 Reacties
2 maanden geleden
Lieverd, ik heb me een x een avond helemaal lam gezopen, terwijl ik zwanger was en dit totaal niet wist, ik heb de kattebak gedaan en rood vlees gegeten. En m'n baby is zo gezond als wat geboren! Tuurlijk gestopt toen ik dat wist. Maar maak je niet te druk. Van harte gefeliciteerd. En 1 ding nog, de navel streng is er niet dus je baby krijgt niks ervan nog binnen. Geniet er lekker van! Xx 🩷
2 maanden geleden
Echt niet erg! Zo veel mensen doen dit als ze nog niet weten dat ze zwanger zijn. Vanaf de zwangerschapstest gewoon bewust ermee omgaan 🥰. Gefeliciteerd! 🩷💙
2 maanden geleden
Geen ervaring mee. Maar ik heb in het begin van mijn zwangerschap, toen ik nog niet wist dat ik zwanger was, ook alcohol gedronken. En gewoon alles lekker gegeten. Natuurijk dit wel aangepast vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was. Mij werd toen verteld dat het drinken geen schade zou hebben gedaan omdat ik op dat moment mijn bloed nog niet deelde met de baby.
Mijn zoontje is helemaal gezond, dus ik denk dat het bij jou ook wel goed zit 😊
2 maanden geleden
Allereerst een heel dikke proficiat! Ik wist van mijn 2de pas op 18w dat ik zwanger was en heb toch een keer of 3 stevig gedronken, en tussendoor misschien wat glaasjes wijn. Ik at rauw en rood vlees, ongewassen groenten, deed de kattenbak, at bergen niet-gepasteuriseerde kaas, gaf mijn snotterend dochtertje belachelijk veel kusjes, list goes on... Wat ik wil zeggen is dat de kans dat dit een invloed heeft heel erg klein is. (Aan de judgement police, ik weet dat er een kans is op vanalles en nog wat, maar ik hoef geen mom shaming). Mijn zoontje is er gezond uitgekomen, maar dat hield ook in dat ik de stress en het schuldgevoel van me af moest schudden. Want stress heeft veel meer invloed op je baby's gezondheid dan 1x drinken. Probeer je dus geen zorgen te maken. What is done, is done. Geniet van je zwangerschap 💚