6 Reacties

9 dagen geleden

Ik werk op een kinderdagverblijf en eigenlijk ben ik zelf voorstander van gewoon lekker een rompertje aan als ze nog niet zindelijk zijn en nog niet de behoefte hebben om zindelijk te worden. De reden hiervoor is dat de luiers veel lager hangen en ze niet lekker blijven aansluiten met het lichaampje van het kindje hierdoor lekken ze ook eerder/ vaker door. Maar dat is mijn mening je zou het opzich wel kunnen proberen. Met bijvoorbeeld luier onderbroekjes.

8 dagen geleden

Ik ben een boxer aan gaan doen op het moment dat we zindelijkheidstraining gingen doen. Samen boxers uitgezocht. Daarvoor altijd romper aangehad.

8 dagen geleden

Reactie op Kim Middelkoop

Ik werk op een kinderdagverblijf en eigenlijk ben ik zelf voorstander van g ...
Bedankt voor je bericht! Ik snap het! Ze is alleen heel veel bezig met op het potje en de wc plassen en geeft ook aan ls ze plast /geplast heeft of moet plassen vandaar dat ik onderbroekjes en luierbroekjes aan ga doen

8 dagen geleden

Reactie op Marsje

Ik ben een boxer aan gaan doen op het moment dat we zindelijkheidstraining ...
Hi, Wat is de reden dat je voor boxers ben gegaan en niet voor onderbroekjes? =) Mijn dochter plast en poept op de wc en het potje, blijft steeds vaker droog en geeft het aan. Ze kan wel uitkiezen wat ze mooi vind maar nog niet vertellen wat lekkerder zit

7 dagen geleden

Reactie op Lucie90

Hi, Wat is de reden dat je voor boxers ben gegaan en niet voor onderbroekj ...
Hey! Ik heb een zoontje. Ik vind boxers bij een jongen leuker staan.

7 dagen geleden

Reactie op Lucie90

Hi, Wat is de reden dat je voor boxers ben gegaan en niet voor onderbroekj ...
Wauw wat knap zeg dat ze dat nu al doet!