9 Reacties

7 maanden geleden

Ze zeggen van niet, maar ik ben bij mijn vorige zwangerschap gewoon nog 1 keer ongesteld geweest, ook echt gewoon zoals het normaal was. Ik had zelfs daarnaast ook nog eens een negatieve test, maar ik was wel zwanger. Ik dacht het termijn zal wel niet kloppen, maar toch was het wel zo (kindje met 37 weken gehaald, anders zou hij maar 34 weken zijn).

7 maanden geleden

Kan! Helaas heeft de pil geen 100% garantie en zeker niet als je het een paar keer bent vergeten. Maar alleen een test zal je zekerheid kunnen geven;)

7 maanden geleden

Ik lees wel eens dat vrouwen normale ongesteldheid ervaren maar toch echt zwanger zijn. Volgensmij heb je daar een bepaald woord voor Je komt er maar op 1 manier achter en dat is testen😊

7 maanden geleden

Okee dankjewel ga ik toch maar even testen binnenkort om het zeker te weten !

7 maanden geleden

Hey zelf was ik ongesteld en zwanger elke maand gewoon maar de laatste x voor ik wist dat ik zwanger was was mijn metruatie niet als(normaal) waardoor ik eigenlijk toen ben gaan testen en bleek gewoon zwanger was niet bezig voor een kindje ik bleek toen al 11 weken tezien nu ondertussen 32 weken dus zeker kan het

7 maanden geleden

Ja hoor kan. Een nicht van mij bevallen van een pracht zoon. Had maandelijks haar maandstonden, of bloedingen. Geen buikje geen symptomen en heel rustig baby'tje. Ze is pas te weten gekomen dat ze zwanger was paar uur voor bevalling. (Ook wij zagen niets aan haar wat op zwangerschap wees)

7 maanden geleden

Reactie op cynthiaaaa

Ik lees wel eens dat vrouwen normale ongesteldheid ervaren maar toch echt z ...
Pseudo menstruatie.

6 maanden geleden

Reactie op elisejmvdz

Okee dankjewel ga ik toch maar even testen binnenkort om het zeker te weten ...
Weet je al meer?

6 maanden geleden

Reactie op Ingmar Van Lagen

Weet je al meer?
Heb gisteren getest was negatief