11 Reacties

één jaar geleden

Ik ben ook 9 maanden geleden bevallen. In die tijd maar 3x een cyclus gehad. Die heel onregelmatig waren en meer als een maand oversloeg. Nu toch zwanger geraakt ergens tussen door.

één jaar geleden

Reactie op Sanglen

Ik ben ook 9 maanden geleden bevallen. In die tijd maar 3x een cyclus gehad ...
Dat stelt mij toch wel gerust. Hopelijk lukt het mij ook om zwanger te raken. Gefeliciteerd met jouw zwangerschap 😘

één jaar geleden

Dankjewel hopelijk lukt het bij jullie ook. Bij mijn 1ste heb ik een soort van boest pillen gekregen van huisarts om me cylus regelmatiger te krijgen. Dat hielp ook dus misschien ook een tip voor jou

één jaar geleden

Reactie op Sanglen

Dankjewel hopelijk lukt het bij jullie ook. Bij mijn 1ste heb ik een soort ...
Daar heb ik van gehoord maar ik dacht dat je dan eerst naar de gynaecoloog doorgestuurd moest worden. Ik ga bij mijn huisarts informeren

één jaar geleden

Nog iemand? Ervaring?

één jaar geleden

Reactie op Kela99

Nog iemand? Ervaring?
Niet helemaal vergelijkbaar misschien. Maar ik ben nadat ik gestopt ben met de pil 1.5 jaar niet ongesteld geweest en na 2 jaar begon het pas regelmatig te worden en ben ik ook direct zwanger geraakt. Daarvoor was de kinderwens nog niet in uitvoering maar heb mij hier wel heel erg druk om gemaakt. Mijn huisarts deed er grappig over en zei dat als ik regelmatig menstruatie wilde ik maar aan de pil moest. Terwijl ik gestopt was ivm hormonen. Nu heb ik een spiraaltje en bij deze verloskundige heb ik mijn verhaal gedaan waarom ik met een eventuele verdere kinderwens ik niet aan de pil wil. Zij vertelde mij dat ik prima met een of ander kruid dit had kunnen opwekken en je natuurlijke cyclus weer boosten. Ik weet zo niet wat dit is, maar er zijn vast meer verloskundige die hier kennis van hebben. Misschien heb je hier wat aan?

één jaar geleden

Ik ben ook nog onregelmatigmatig en stress er ook over, 9 maanden geleden bevallen en 3x een cyclus gehad. Na de eerste keer duurde het 2 maanden voordat ik weer ongesteld werd. Toen 2x netjes 1x per maand en nu zit ik op anderhalve maand. Maak mij ook druk ivm de wens voor een tweede kindje.

één jaar geleden

Ik had ook een hele onregelmatige cyclus voor mijn zwangerschap, variërend tussen de 34 en 68 dagen. Ik had ook verwacht dat het lang zou duren voordat ik zwanger zou raken. Om te achterhalen of dat ik een eisprong had deed ik mijzelf temperaturen. De allereerste poging vorig jaar maart was raak en was ik zwanger van mij inmiddels 9 maanden oude dochter. Het wil dus niets zeggen en het komt goed 💕

één jaar geleden

Ik ben ook negen maanden geleden bevallen. En ben letterlijk elke maand 1 week later voor me ongesteldheid 🫢

één jaar geleden

Heel lang verhaal kort: bevallen december 2022 borstvoeding tot half mei 1e menstruatie 10 juni 2e menstruatie eind juli (cyclus duurde 45 dgn) zwanger geworden in augustus 🥰 ik realiseer me dat dit nu allemaal heel kort klinkt (en kort is). Maar toen leek het eeuwen te duren. ik denk dat voor ons allen ook geldt misschien dat we onzeker worden omdat we niet weten wat de toekomst brengt. Ik hoop dat dit verhaal alsnog een beetje positief is, ondanks het niet precies is als bij jou. veel liefs en succes

één jaar geleden

Lieve dames bedankt voor alle reacties. Ik ben wel wat gerustgesteld. Ik hoop dat het mij ook lukt om zwanger te worden met een lange cyclus en ik over een tijdje een tweede kindje mag verwelkomen ❤️ gefeliciteerd aan alle dames die weer zwanger zijn, geniet ervan!