16 Reacties

9 maanden geleden

Hi, ik geef mijn zoontje gewoon havermout en doe er een schepje van 12+ pap bij. AH heeft eigen merk pap, die is iets goedkoper dan Olvarit.

9 maanden geleden

Ik heb die van Kruidvat 12+, iets goedkoper maar ten opzichte van Olvarit ook minder suiker 👌🏼🤗

8 maanden geleden

Je zou havermout in de blender kunnen doen zodat het fijn is? Ik geef overigens gewone havermout ook.

8 maanden geleden

Bij ons krijgt ze gewoon Brinta. Lekker goedkoop. Wel door haar fles heen #loedermoeder want dat gaat een stuk sneller dan met een lepel en vinden het allemaal een heeeeerlijk momentje

8 maanden geleden

In Brinta zit wel meer zout dan die van Olvarit. Maar dat is vergelijkbaar met wat er in een snee brood zit

8 maanden geleden

Mijn dochter wilde geen pap meer en krijgt nu eerst een fles melk en dan gewoon een broodje. Toen ze nog pap at, had ik de pap van AH.

8 maanden geleden

Die van ons krijgt een bakje yoghurt met een schep olvarit 12 maanden erdoorheen. Vindtie heerlijk! Je kunt ook gewoon de 7-granen van Lidl gebruiken of Brinta :)

8 maanden geleden

Ik geef havermout met erwtenmelk/sojamelk. Soms een beetje pure cacao erdoor of een banaan. Hij vindt het heerlijk!

8 maanden geleden

Wij geven boterham, yoghurt met havermout, havermout met fruit en soms pap of pannenkoekjes.

8 maanden geleden

Reactie op Liek92

Ik geef havermout met erwtenmelk/sojamelk. Soms een beetje pure cacao erdoo ...
Goed idee met cacao of banaan door de pap. Ga ik thuis ook eens proberen 😃

8 maanden geleden

Thx voor alle reacties. Genoeg nieuwe inspiratie!

8 maanden geleden

Reactie op -Tessa-

Je zou havermout in de blender kunnen doen zodat het fijn is? Ik geef overi ...
Hoeveel havermout geef jij je kindje?

8 maanden geleden

Reactie op hallohallohallo

Bij ons krijgt ze gewoon Brinta. Lekker goedkoop. Wel door haar fles heen # ...
Met welke speen doe je dit?

8 maanden geleden

Reactie op 2312baby

Met welke speen doe je dit?
Speen L van Difrax op een S-fles

8 maanden geleden

Een banaan met yoghurt 😊

8 maanden geleden

Ik kook een beetje havermout gewoon met melk, vier minuten zachtjes pruttelen. Dan wat fruit of rozijntjes erdoor. Vind ze ook heerlijk.