5 Reacties
3 jaar geleden
Nogal hard om te zeggen dat je niet snapt waarom je hem op de aarde hebt gezet.😔
Ons dochtertje heeft haar eerste twee maanden met ontstoken oogjes rondgelopen, meerdere keren verkouden door haar broer via de opvang, loopoor. Het hoort erbij, hoe moeilijk ook. Aan de ontstoken ogen kan je weinig doen, precies wat je zegt steeds maar schoonmaken en schoonmaken.
3 jaar geleden
Hey,
Blijf positief en geloof erin dat het ze echt sterker maakt!
Ons zoontje had vanaf dag 1 na de geboorte ontstoken oog in het ziekenhuis opgelopen. Eerst het ene oog dan het andere. Ik weet niet of het een optie is voor je, maar ik kreeg het advies moedermelk in oog te druppelen meerdere malen per dag (naast het schoonhouden natuurlijk). Hielp enorm bij ons!
3 jaar geleden
Positief blijven! Ook al weet ik dat het lastig is.
Mijn dochtertje is al sinds dat ze geboren is (5 weken te vroeg/ prematuur geboren) non stop verkouden, ontstoken ogen en noem maar op.
Gaat ook 2 dagen naar de opvang en geloof mij dit maakt het ook echt niet makkelijker voor ons.
Maar we hebben nu 2 weken vakantie gehad, ze is dus ook niet naar de opvang geweest en ze is eindelijk van de verkoudheid af. Ik weet van de kinderarts dat sommige baby's gewoon wat gevoeliger zijn hiervoor & dat het vaak ook langer kan duren.
En dit komt dus echt wel een x goed!
3 jaar geleden
Bedankt voor de lieve/hoopvolle berichten!
Helaas ben ik al 2 maanden gestopt met borstvoeding, maar er komt nog wel wat melk uit mijn borsten. Dit meteen ook gegeven!
Nogmaals bedankt ❤️