20 Reacties

3 jaar geleden

Doe een 4d echo misschien zie je het daar beter op dan een normale echo! Ik heb het ook gedaan met 30 weken

3 jaar geleden

Geloof me.. jij vindt je kind het allermooiste. Je bent direct verliefd. Ik zie nu wel eens fotos van onze dochter toen ze baby was en vraag me dan echt af hoe kon ik haar zoooo knap vinden hahaha. Komt echt goed

3 jaar geleden

Reactie op Mommyyy12

Doe een 4d echo misschien zie je het daar beter op dan een normale echo! Ik ...
Had jij ook die twijfels? Het lijkt me wel echt heel mooi om te zien

3 jaar geleden

Het is heel normaal dat de verhoudingen op echo beeld “niet kloppen”. De neus is gewoon groot bij baby’s die wordt vanzelf “normaler” als je kindje groeit. Bij mij hebben ze dit bij bijna alle echo’s verteld en op me hard gedrukt om deze gedachte die jij hebt te voorkomen. Vind t raar dat ze dat bij jouw niet uitgelegd hebben. Maar echt niks om je zorgen om te maken!

3 jaar geleden

Die echo's zeggen echt lang niet alles hoor in vergelijking hoe jouw baby er in het echt uitziet. En zeker niet die 2D echo's. En het klopt echt wat ze zeggen, je eigen kindje vind je echt wel mooi, omdat er zoveel liefde bij komt kijken. Mijn baby zag er echt gehavend uit bij de geboorte, alsof ze door de vacuümpomp was gehaald en toch vond ik haar mooi omdat ze onderdeel van ons is.

3 jaar geleden

Zodra zij er is, geloof me je wordt vanzelf verliefd op haar en je vindt alles geweldig wat ze doet, iedere mijlpaal🥰

3 jaar geleden

Dit is misschien een manier hoe je er over zou kunnen denken: we staan allemaal wel eens "slecht" op een foto of filmpje. Misschien had jouw knappe meid nét dr dag niet :) Het is natuurlijk ook zo dat vanaf nu kindjes wat meer vet krijgen, ze gaan nog echt heel erg veel groeien en dan is het neusje straks mooi in verhouding (ik denk trouwens niet dat ie groot is ofzo, je hebt een harstikke mooi kindje!)

3 jaar geleden

Ja ik vond zijn neusje er n beetje apart uitzien.

3 jaar geleden

interessant op te weten: kids/babies met extreme gelaats trekken zoals grote neus, lippen, ogen worden vaak ontzettende mooie kinderen/volwassenen op model niveau wel eens! Komt omdat alles alleen maar verzacht door de tijd heen en bij deze kinderen juist heel mooi in tact blijft!

3 jaar geleden

Elke moeder vind haar eigen baby mooi, laat het ideale beeld dat de buitenwereld afgeeft los!

3 jaar geleden

Wat een lieve reacties! Dankjewel!Als ik nog eens in paniek raak en me er onzeker over voel kan ik dit terug lezen. Ik schaam me ook gewoon dat ik me zo erover voel.

3 jaar geleden

Wat een lieve reacties! Dankjewel!Als ik nog eens in paniek raak en me er o ...
Je hoeft je echt niet te schamen, soms maak ik me ook zorgen en dan probeer ik te denken van nee het is mijn wondertje en ik kan niet wachten tot ze er is 😍❤️. Geniet van je aankomende weekjes lieve mama 🧚‍♀️🤰.

3 jaar geleden

Reactie op AVAS

Je hoeft je echt niet te schamen, soms maak ik me ook zorgen en dan probeer ...
Dankjewel❤️

3 jaar geleden

Ik had dit bij mijn vorige zwangerschap, met 34 weken nog een echo gemaakt en ik schrok me kapot, ik was heel bang dat hij een gigantische neus had, leek wel een snavel haha. Gelukkig toen hij eenmaal ter wereld was wist ik meteen dat ik me druk om niks had gemaakt, en nog steeds vind ik hem geweldig mooi

3 jaar geleden

Als me iets is opgevallen dan is het dat je kindje er direct na de bevalling anders uit ziet dan een uur er na! Ga niet uit van de echo foto’s. ❤️

3 jaar geleden

Voor je eigen gevoel zou ik een 3D echo laten maken zodat je een beeld heb

3 jaar geleden

Onze echo zag er precies zo uit vorige week! Haha ik vond het ook lelijk hoor maar t komt echt door de echo zelf ❤️ bij mijn 1e kindje had ik dit ook bij een echo, als het echt zo was zou die nu niet eens z’n mond op elkaar kunnen doen zo’n zieke (overbeet) snavel werd er afgebeeld haha.

3 jaar geleden

Hihi! Echt super bedankt! Ik moet er wel bij zeggen dat ik bijzonder slecht in mijn vel zat toen ik dit topic maakte en keihard zat te janken, zo onzeker. Ik geloof wel dat jullie gelijk hebben en kan niet wachten om haar te zien! Bedankt voor jullie lieve reacties! Doet me echt goed

3 jaar geleden

Reactie op Mommyyy12

Doe een 4d echo misschien zie je het daar beter op dan een normale echo! Ik ...
Door jou foto's heb ik toch besloten om ook een 4d echo te laten maken hihihi! Toevallig ben ik dan ook 30 weken. Echt leuke foto's trouwens, herken jij jezelf erin (of je partner)?

3 jaar geleden

Even een update voor als een toekomstige mama zich ook zo onzeker voelt als ik toen… Ik vond de echo foto’s heel mooi om te zien maar die neus bleef maar terug komen, zo groot.. het leek wel een snavel 🤣 ik weet nog dat, toen ze net geboren was, dat ik zei; “oh maar, ze heeft helemaal geen grote neus, maar een heel lief kleintje”. Nu 6,5 maanden later, na de geboorte: ik ben zo verliefd op haar! Vanaf het eerste moment dat ik haar zag en het is alleen nog maar meer en meer geworden❤️