6 Reacties

2 maanden geleden

Ik begrijp je maar jij weet het beste hoe opa en oma er voorstaan met hun gezondheid (evenwicht etc.) ik zou even afwegen of dit allemaal prima is en het eerlijk aangeven wat jullie tegenhoudt om jullie dochter te laten fietsen met opa en oma. Anders fietsen jullie een extra rondje in naam van opa en oma 🙈

2 maanden geleden

Reactie op AV00

Ik begrijp je maar jij weet het beste hoe opa en oma er voorstaan met hun g ...
Het probleem zit er in dat het ook niet wordt gevraagd, maar ze komen langs en dan wordt er gezegd. Wij hadden gedacht dat we met haar gaan fietsen... dus wij waren eigenlijk perplex. Dus we hebben het geweigerd. Het geeft ons zelf ook geen kans om er eerst over na te denken.

2 maanden geleden

Reactie op Hallo86

Het probleem zit er in dat het ook niet wordt gevraagd, maar ze komen lang ...
Jullie reactie is ook logisch, in zo’n situatie begrijpen ik dat helemaal en goed dat jullie naar jezelf luisteren en niet andere pleasen omdat het opa en oma zijn want dit gebeurt ook nog zo vaak… lekker even over na denken en aankaarten dat je de manier waarop ook het gevraagd is de eerste keer niet fijn vond

2 maanden geleden

Ik snap je wel, mijn ouders zijn zelfs 2 jaar ouder. Ik zou mijn moeder niet met mijn zoon laten fietsen omdat ze echt onhandig is. Mijn ouders zijn beide lichamelijk nog fit en beide zal je ze niet 76 geven. Echter zou mijn moeder het ook niet willen. Ik heb had het er toevallig gisteren met mijn vader over gehad of hij het ziet zitten om met mijn zoon achterop te fietsen. Op zich denk ik dat mijn vader dit nog prima kan we moeten het er nog verder over hebben. Maar als je er geen goed gevoel bij hebt zal ik het niet doen. Kun je het bespreekbaar maken met je ouders?

2 maanden geleden

Reactie op Tess_00

Ik snap je wel, mijn ouders zijn zelfs 2 jaar ouder. Ik zou mijn moeder ni ...
Het zijn mijn schoonouders dus denk dat het beter is dat mijn man het doet. Anders heb ik het alleen gedaan als schoondochter. Je weet hoe zo iets gaat....

2 maanden geleden

Reactie op Hallo86

Het zijn mijn schoonouders dus denk dat het beter is dat mijn man het doet. ...
Ja ik snap je vind ook dat je man dit beter kan doen.