32 Reacties

één jaar geleden

Heb de bedden ook nog aan elkaar vastgebonden voor de veiligheid

één jaar geleden

En de lattenbodem heeft mn man gewoon op een willekeurige hoogte vastgemaakt, zodat die aansluit bij ons matras

één jaar geleden

En voor extra stabiliteit heeft hij er nog een plank onderaan vastgemaakt. Op die manier sluit het perfect aan ook.

één jaar geleden

Maar alsnog slaapt mn zoontje de meeste nachten gewoon tegen mij aan :D

één jaar geleden

Reactie op RuthieDi

Wij hebben ook de ledikant aan ons bed vastgezet als cosleeper. Wij geloven ...
Omg ik ben zo jaloers als ik die foto’s kijk! M’n meisje van 11 maanden ligt nog bij ons op de kamer in een ledikantje. Soms wil ze moeilijker teruggelegd worden. Als ik het dan nog 1 laatste keer probeer, hoop ik soms dat het mislukt en we lekker samen in bed kunnen slapen. En als ik hiernaar kijk, dan kan ik wel huilen van knussigheid!🥰

één jaar geleden

Dit is de onze!

één jaar geleden

Reactie op amycj

Dit is de onze!
Staat dat er gewoon 'tussen geklemd' of heb je ledikant en bed op een of andere manier aan elkaar vast gemaakt?

10 maanden geleden

Bedankt voor de foto’s!

10 maanden geleden

Reactie op RuthieDi

Heb de bedden ook nog aan elkaar vastgebonden voor de veiligheid
Hoe heb je het vastgebonden? Wij hebben een boxspring

10 maanden geleden

Reactie op Anke_vv

Staat dat er gewoon 'tussen geklemd' of heb je ledikant en bed op een of an ...
Staat er tussen geklemd maar het is wel het veiligst als je ze vast maakt aan elkaar.

10 maanden geleden

Het is vooral belangrijk dat er nergens spleten zijn waar ze met een armpje ofzo in kunnen zakken, want dan kunnen ze in een moeilijke houding bekneld raken en dit is gevaarlijk. En ook oppassen met jullie kussens en dergelijke. Ik heb het boek van James McKenna gelezen, je kan zijn richtlijnen samengevat vinden als je op google zoekt en ook de Facebookgroep veilig samen slapen geeft veel praktische tips! En samenslapen.nl is ook een handige site!

10 maanden geleden

Mijn meisje slaapt ook nog bij mij! Ze wordt nog een aantal keer per nacht wakker, soms voor voeding en ik heb echt de puf niet om elke keer heen en weer te lopen. Moet ook gewoon werken (en dus nadenken de volgende dag). Ennn ik vind het zo heerlijk! Ze kruipt zo lekker tegen me aan in de nacht. Krijg ik nog steeds kriebels van in m’n buik haha