8 Reacties

één jaar geleden

Ons dochtertje van 3 deed dit ook maar was geen vekorte spees veel kindjes doen dit

één jaar geleden

Reactie op Anne evers

Ons dochtertje van 3 deed dit ook maar was geen vekorte spees veel kindjes ...
Oké, dankje. Dan ben ik al geruster ❤️

één jaar geleden

Reactie op LoAe

Oké, dankje. Dan ben ik al geruster ❤️
Ja ze liep zelfs heel lang op der tenen en is allemaal goed gekomen het kan natuurlijk altijd maar je hoeft je iedergeval niet druk te maken wand veel kindjes doen dit en als je het niet vertrouwd laat je het checken. Maar komt goed mama

één jaar geleden

Eerlijk, ik denk dat veel kindjes dit doen. Het is ook leren hoe te staan enz. Onze dochter stond bij 6 maanden en liep ook op haar tenen door de box bijvoorbeeld. Nu staat ze stevig op haar volle voet.

één jaar geleden

Kinderen doen dit altijd wel. Vooral als ze pas beginnen met staan en dit kan best nog even zo doorgaan. Ik heb eens een kindje gezien die op haar teentjes echt bleef lopen. De fysio adviseerde om zodra het kindje ging staan je de bekken moet kantelen zodat ze plat op haar voetjes staat. Meestal komt dit doordat kinderen in het loopstoeltje op deze manier vooruit komen en dus ze gewend zijn om zo te gaan staan. Hier is zeker niks mis mee.

één jaar geleden

Hier deed ze dit ook een tijdje! Nu is ze 8.5 maanden oud en doet het al veel minder vaak. Ze kan al een tijdje zichzelf optrekken en staan, in begin ook telkens op die teentjes 🫠

één jaar geleden

Mijn dochter doet dit ook, dat is normaal

één jaar geleden

Onze kleine deed dat ook! We hebben haar voetjes steeds plat gezet als ze het deed en we zagen het. Dat hielp haar ook met steviger staan. Nu doet ze het niet meer ( 8.5 maanden)