17 Reacties

10 maanden geleden

Eet en drinkt hij/ zij overdag goed?? Pyamapapje als laatste fles?

10 maanden geleden

Gebeurd dit 1x ‘s nachts? Dan zou ik hem gewoon lekker de fles geven ‘s nachts. Hij heeft er blijkbaar behoefte aan. Mijn zoon ( van 4 december) komt ook nog ‘s nachts voor een flesje en slaapt daarna direct lekker door.

10 maanden geleden

Ik zie dat hij 10 mnd oud is? Ik zou hem gewoon de fles geven. Als hem dat rust geeft, en hij daarna weer slaapt. Je kunt wel proberen om steeds minder in de fles te doen om het af te bouwen.

10 maanden geleden

Hij eet en drinkt voor mijn gevoel genoeg overdag, 2 flessen (soms een middagfles) pap, 2 broodjes, stengel of koekje, avondeten en yoghurt. Hij is laatste maanden zo onrustig in de nacht. Veel huilen (ik denk dromen) soms wel meerdere keren in de nacht wakker, soms kan hij zelf weer in slaap vallen en soms weer rechtop in zn bed en dan zo ontroostbaar. 😕

10 maanden geleden

Hier ook een meisje dat alleen getroost kan worden met de fles. Soms is het al om 11 uur, soms pas om 03.00. Maar we geven wel de fles aangezien we al zo vaak geprobeerd hebben haar met troosten in slaap te krijgen. Lukt dit een enkele keer, wordt ze een half uur later weer wakker. Na de fles slaapt ze weer meteen door dus ze zal het gewoon nodig hebben! Afgelopen nacht toevallig geprobeerd 60 cc lauw water te geven. Dit dronk ze meteen op, viel weer in slaap maar werd 45 minuten later weer huilend wakker. Na de fles doorgeslapen tot de ochtend.

10 maanden geleden

Mijn zoontje krijgt in de nacht ook nog een flesje. Misschien hebben ze er gein nog behoefte aan

10 maanden geleden

Ik geef ook gewoon een flesje van 120, maar na 1.5 uur wordt hij weer huilend wakker. Voorheen gaf ik dan 150, maar dan wilde hij in de ochtend niet drinken. Misschien maar weer terug naar 150?

10 maanden geleden

Ik geef altijd 180 en hij drinkt tussen 150-180

10 maanden geleden

Het helpt soms ook om hem alleen even te draaien naar de andere zij

10 maanden geleden

Reactie op Ben Zo Blij

Het helpt soms ook om hem alleen even te draaien naar de andere zij
Nou, hij staat altijd rechtop in bed en als ik hem neerleg, krijsen!

10 maanden geleden

Hier exact t zelfde. Komt ook om wisselende tijden 1x per nacht.. Ik geef maar gewoon het flesje, dan ben je zelf het minst moe en kan je snel weer verder slapen.. Heb t idee dat ze t nodig heeft om in slaap te vallen, dus slaapassociatie. Is bij jou wellicht ook het geval?

10 maanden geleden

Reactie op Gerda121

Hier exact t zelfde. Komt ook om wisselende tijden 1x per nacht.. Ik geef ...
Vannacht voor het eerst in 11 maanden door geslapen 😱. Wel om 5.15 wakker 😅

10 maanden geleden

Vannacht voor het eerst in 11 maanden door geslapen 😱. Wel om 5.15 wakker ...
Haha geweldig! Heerlijk! Hopelijk begin van een nieuw tijdperk ;-)

10 maanden geleden

Reactie op Gerda121

Haha geweldig! Heerlijk! Hopelijk begin van een nieuw tijdperk ;-)
Ik durf niet TE enthousiast te zijn, haha! 😅

10 maanden geleden

Onze zoont krijgt s nachts ook nog een flesje. Wat we wel doen is hem niet te veel melk aanbieden en de verhouding 2 schepjes voor 3 delen water (vb 120 ml water en 3 schepjes). Dit heeft ons geholpen van in de nacht van 2 naar 1 flesje gedaan dus we proberen het nu weer zo.

10 maanden geleden

Reactie op Elly123

Onze zoont krijgt s nachts ook nog een flesje. Wat we wel doen is hem niet ...
Jaaa dit deed ik dus ook, maar dan huilde hij na 1.5 uur weer. 🤷🏼‍♀️☺️

10 maanden geleden

Gewoon de fles geven? Mijn dochter heeft vaak ook nog een flesje nodig in de nacht. Drinkt zo een fles van 180 ml leeg. Daarna slaapt ze zo weer in. Zij blij, wij blij.