5 Reacties

één jaar geleden

Hoi! Als je nog niet ongesteld bent geweest lijkt het me heel lastig om een eventuele eisprong te voorspellen en die dan te vinden met ovulatietesten eerlijk gezegd. Ik werd bij de oudste weer ongesteld na 11 maanden (gaf toen nog bv). Wij hebben overigens op de oudste ruim 2 jaar gewacht en zijn toen via de eerste keer IUI meteen zwanger geraakt. Had me voor de 2e ook ingesteld op een traject maar om het moraal te verantwoorden en niet te hoeven liegen waren we maar vast begonnen. Dat was dus in 1x raak. Wow haha! Dat kan dus ook. Ik was toen wel alweer regelmatig ongesteld.

één jaar geleden

Wij zijn bij onze dochter door iui zwanger geworden. Ik heb het laatst hij het ziekenhuis nagevraagd hoe het zat als we voor een 2de zouden willen gaan. Eerst een half jaar zelf proberen dan verwijzing huisarts dan is de wachttijd voor de eerste afspraak 2 maanden op dit moment en vrij gauw daarna zouden we gelijk kunnen starten met iui. Mocht het ons zelf niet lukken. Dus zou anders eerst even informeren bij het ziekenhuis waar jullie zouden starten het zal overal wel anders zijn.

één jaar geleden

Hi hi, geen borstvoeding hier maar snap wat je doormaakt. Wij hebben onze dochter via het fertiliteitstraject gekregen. Na de zwangerschap gezegd hopelijk mag een 2e zonder een traject komen. Door mijn PCOS zo onregelmatig dat ik in 10 maanden 3 keer uit mezelf maar ongesteld werd. Wilde natuurlijk her heel graag dat het natuurlijk kon dit keer. Uiteindelijk in augustus toch besloten weer naar de huisarts te gaan (ook omdat ik heel veel last heb van mijn PCOS ) daar de verwijzing naar het ziekenhuis gevraagd en kon meteen terrecht. Door het traject nu ineen keer raak en al 5+2 zwanger van de 2e 🥰 . Mijn advies is bespreek het met je huisarts en alsjeblieft laat jezelf niet voelen alsof je faalt. Ondanks dat we het liever natuurlijk willen proberen. Ik hou mezelf vast aan het feit dat het beetje hulp jiet erg is voor het geluk en liefde die ik er voor terug krijg💕

één jaar geleden

Ik ben met 8 maanden ook aan de ovulatietesten begonnen weer. Vond het zelf fijn om hopelijk wat inzicht te krijgen in mijn cyclus. Uiteindelijk een ovulatie gevonden 2 weken terug en daarna ook voor het eerst weer een menstruatie gehad. Het kan dus zeker om hem op deze manier te vinden voordat je eerste menstruatie geweest is.

één jaar geleden

Reactie op SofieKings

Hi hi, geen borstvoeding hier maar snap wat je doormaakt. Wij hebben onze d ...
Hi sofie, bedankt voor je reactie. Wat fijn om dit zo te lezen. Ik vond het enorme drempel en heb vanmiddag toch de huisarts gebeld met een broek in mijn keel. Ik merk dat ik vooral bang ben dat ik te horen zou krijgen dat ik te snel met mijn vraag kwam. Maar de onzekerheid in mijn lichaam en de wens is zo groot. Gelet op het verleden heb ik dan ook direct de doorverwijzing gekregen. Ik wordt binnen 5 werkdagen gebeld door de fertiliteitskliniek van het ziekenhuis