5 Reacties

5 maanden geleden

Waar wonen jullie? En om welke datum gaat het?

5 maanden geleden

Ik betaal 12.50 per uur aan een meisje dat halverwege de 20 is en veel ervaring heeft + kinder ehbo. Ze heeft dat uurtarief zelf aangegeven en ik vind het prima, dat is nog niet eens minimumloon en ik vind op kinderen passen echt een verantwoordelijkheid. Ook als het kind ligt te slapen. Andere oppasmeisje is 15 en vraagt 6 euro. Vind ik ook helemaal prima. Ik laat haar niet komen als mijn kind nog wakker is, dat vind ik te veel verantwoordelijkheid voor een 15 jarige (al paste ik zelf op die leeftijd op 3 kinderen onder de 6 op woensdagmiddag. Gestoord eigenlijk)

5 maanden geleden

Ik heb afgelopen vrijdag een meisje van 19 laten oppassen. Zij kost 8 euro per uur. Mijn jongste slaapt niet goed in de avond en de oppas moet er daarom ook wel wat voor doen voor dat geld. Zodra mijn beide kinderen eigenlijk altijd goed slapen in de avond, zal ik wel naar een jonger meisje gaan zoeken. Ik vind 8 euro namelijk veel te duur, maar nu is het het waard

5 maanden geleden

Deze oppas werkt bij de opvang

5 maanden geleden

Mijn ouders pastte ook altijd op, maar sinds kort een oppas. Ze is 22. Ze was vorig jaar mijn stagiaire (werk in de kinderopvang) en ze is inmiddels afgestudeerd en heeft ook kinderEHBO. Ze past vooral op als ik vergadering/bijeenkomsten heb van mijn werk 1x per maand. Ze moet dan soms nog met mijn kids (4 en 1 jaar oud) eten en ze naar bed doen. Mijn jongste is een onrustige slaapster. Ze krijgt van mij €8,- per uur. Vond dit wel gepast aangezien ze niet alleen maar op de bank zit.