7 Reacties

8 maanden geleden

Vgm mag het wel maar die troep zou ik zo lang mogelijk weg laten als het niet nodig is

8 maanden geleden

Mag wel, maar het is idd troep. Vooral veel suiker en onnodige toegevoegde stoffen. Word je kind niet gezonder van

8 maanden geleden

jullie hebben helemaal gelijk, ik dachr dat het een goede en lekkere snack zou zijn voor tussendoor maar ik maak het liever zelf met yoghurt en wat fruit. bedankt voor het advies dames!

8 maanden geleden

Volgens mij heb je ze ook zonder vet en zonder toegevoegde suiker.

8 maanden geleden

Hi, zag al dat je het niet ging geven. In suikervrije drankenn zitten vaak zoetstof. En van zoetstoffen kan je behoorlijk pijn krijgen aan je buik of gasvorming en diarree… Niet alle zoetstoffen hoor, maar kleintjes zijn al zo gevoelig!

8 maanden geleden

Sorry..maar vindt het nog al wat om dit troep te noemen! Er zijn vast gezondere opties zonder zoetstoffen maar ook zeker nog ongezondere opties zoals yogi-drink bijvoorbeeld waarin toegevoegde suikers zitten. Ik zal het niet iedere dag geven, maar af en toe kan echt geen kwaad hoor! Soms is een makkelijkere optie bijv. tijdens vakantie of feestje ook handig. Je gaat je kind niet voor altijd weghouden van vetten/suikers/zoetstoffen/enz. in onze samenleving...dat is echt onmogelijk! Meegeven wat gezond is, is belangrijk, maar je kind leren dat af en toe "snoepen" of "ongezond" eten mag (alles met mate) lijkt mij veel belangrijker. Anders creëer je in mijn ogen straks alleen maar een kind/puber die stiekem gaat snoepen en tegen z'n ouder(s) gaat liegen of die je buitensluit van de groep. (Zelf van dichtbij regelmatig meegemaakt in mijn werk). Dus...ja...als mijn kind dit lekker zou vinden mag ze het zeker af en toe drinken... maar tot nu toe is bij mijn 1 jarige halfvolle melk nog favoriet! Mijn 3 jarige drinkt dit net zo als mama af en toe bij haar boterham.

8 maanden geleden

Reactie op BEG83

Sorry..maar vindt het nog al wat om dit troep te noemen! Er zijn vast gez ...
Denk eerlijk gezegd dat niemand ook beweert dat snoepen niet mag. Denk dat bijna iedere ouder toch af en toe wat lekkers geeft? Maar TS vraagt alleen of het mag en we geven daar antwoord op. No big deal ofzo 😋