9 Reacties

10 maanden geleden

Als de tandjes doorkomen kunnen ze ook vaak naar hun oortjes grijpen omdat ze oorpijn hebben. Doet ons zoontje ook een lange tijd nu.

10 maanden geleden

Hoi mijn dochtertje doet dit ook een lange tijd nu de afgelopen week heeft ze een oorontsteking gehad en een loopoor. Nu heeft ze sinds vrijdag weer koorts langs de HA geweest en bleek dat haar oor van binnen rood is moet het nog een weekje aankijken en als het niet overgaat aan de antibiotica beginnen waar ik totaal geen voorstander van ben. 😭😭😭😭😭

10 maanden geleden

Mijn dochter doet het als ze moe is of tandjes krijgt. Nu heeft ze last van tandjes en doet ze het al een lange tijd. Ik ging ook steeds naar de huisarts, maar er is niks te zien. Toen viel het mij op dat ze op het moment moe is of dat er na een tijdje een tandje doorkomt.

10 maanden geleden

Ons zoontje zit er ook continu aan, die bleek eczeem in z'n oorschelp te hebben. Nu met hormooncreme gaat het een stuk beter! Wij dachten ook aan iets van oorontsteking maar het probleem bleek dus buitenaf te zitten

10 maanden geleden

Reactie op Mayaaaa

Als de tandjes doorkomen kunnen ze ook vaak naar hun oortjes grijpen omdat ...
Dat zou het ook kunnen zijn idd, ik merk dat ze ook last van haar tandjes heeft. Ze is nu inmiddels ook verkouden.

10 maanden geleden

Reactie op ozge

Hoi mijn dochtertje doet dit ook een lange tijd nu de afgelopen week heeft ...
Pff ja snap ik beterschap hopelijk gaat het snel over ❤️

10 maanden geleden

Reactie op Huismeteentuin

Ons zoontje zit er ook continu aan, die bleek eczeem in z'n oorschelp te he ...
Gelukkig gaat het beter! misschien een gekke vraag, maar kan je dat zien aan de buitenkant?

10 maanden geleden

Reactie op d_ao

Gelukkig gaat het beter! misschien een gekke vraag, maar kan je dat zien aa ...
Wij zagen vooral dat hij eraan zat. Het was ook wel wat rood, maar niet vuurrood. De huisarts keek met zo'n vergrootglas en die zag schilfertjes. Was ons met blote oog niet opgevallen en nu zijn z'n oren wel echt veel lichter van kleur.

10 maanden geleden

Reactie op ozge

Hoi mijn dochtertje doet dit ook een lange tijd nu de afgelopen week heeft ...
Heel veel beterschap!