13 Reacties

één jaar geleden

Hebben dit nog niet maar hier een dame van 8.5 maanden die soms ook al 1x slaapt.. ligt een beetje aan haar dag! Lekker blijven volgen zou ik zeggen 😊

één jaar geleden

Wow zeg! Dat is lang! Volgens mij niet heel gebruikelijk maarrr het belangrijkste is het totaal aantal uren slaap en het volgen van je kindje. Volgens mij hebben ze met 9 maanden in totaal 14 uur slaap nodig, meestal verdeeld in 11 uur in de nacht en 3 uur overdag. Dus als je het zo bekijkt kom je volgensmij prima uit? Ik ken ook niet zoveel kindjes die zo'n heerlijk lang dutje doen! Hier is het max 2.5 uur achterelkaar 😅

één jaar geleden

Hier ook paar keer maar 1 slaapje gedaan van dan 2 uur volgens mij. Als ze geen slaap heeft dan is dat zo, kan der moeilijk in slaal dwingen.

één jaar geleden

Dit heb ik soms ook. Mijn zoontje is 9 maanden als we de deur uit gaan slaat hij de middag dutje over. S’ochtends slaapt hij van 10-13 en vanaf 13 tot 19 wakker. Om 19 is hij echt ko na zijn pyjama pap

één jaar geleden

Hier hetzelfde momenteel.. De ene dag slaapt ze nog wel in de ochtend. En de andere dag vertikt ze het. Ik laat het maar zo want heb geen zin in om te pushen

één jaar geleden

Oh wel heerlijk lang slaapje! Hier niet, eigenlijk zou ik hem nog een 3e slaapje af en toe willen geven omdat het soms te lang is om te overbruggen maar dat weigert ie ook hoe moe/lang wakker dan ook 😅

één jaar geleden

Hier meestal in de ochtend slapen van 09:30 uur tot 11:00 en in de middag van 14:15 uur tot 16:00 uur. Dan gaat ze tussen 19:00 en 19:30 uur weer naar bed.

één jaar geleden

Maak je geen zorgen, hier 8,5 maand en doet ook vaak maar 1 slaapje Als ze om 7:00 wakker word gaat ze vaak tussen 09:30 en 10:30 weer naar bed slaapt dan zo een 1 tot 3 uur elke keer verschillend. En haar middag slaapje rond 15:00 wilt ze vaak ook echt niet naar bed dus dan laat ik het Ipv strijd en gaat ze ook tussen 18:00 en 19:00 naar bed. Niet elk kind is het zelfde …

één jaar geleden

Ik heb juist het probleem dat mijn baby’tje alleen in de ochtend slaapt. Van 10/11 tot 12/13. Dan kakt ze om half 6 in en doet ze een mini dutje op mij. Ik moet echt oppassen dat ze dan niet langer dan 15/20 minuten slaapt, want anders ligt ze weer om 22 uur in bed🫠 Soms lukt 1 slaapje, maar meestal gaat het zo.

één jaar geleden

Hier 9,5 maand en die van mij weigert ook nu om in de ochtend na 2 uurtjes te gaan slapen pas na 3:15 wil ie gaan slapen en in de middag ook met geen mogelijkheid meer (ja met veel hulp en pijn en moeite 30 minuten). Denk hopelijk een fase weer? Hoe is het daar nu?

één jaar geleden

Die van mij 9.5 maand slaapt soms van 8 tot 9.45 uur, maar de laatste tijd wil hij dat niet meer en met moeite slaapt hij dan van 8 tot 9 of 8.45. Hijheeft wel een tijdje gehad dat hij in de ochtend helemaal niet meer sliep maar nu dus weer wel. In de middag gaat hij rond 12.30 uur slapen meestal een uurtje en soms 2 uurtjes. Daarna slaapt hij om 19.45 uur. Op de opvang doet hij wel met gemak 2 keer een slaapje van 2 uur al was het afgelopen week in de ochtend ook niet langer dan 30 minuten.

één jaar geleden

Reactie op Tess_00

Die van mij 9.5 maand slaapt soms van 8 tot 9.45 uur, maar de laatste tijd ...
Ohja hier op de opvang slaapt ie ook gewoon goed 😅