6 Reacties

één jaar geleden

Bij ons hetzelfde! Ons meisje is morgen 9 maanden en slaapt ook erg veel, regelmatig 2x 2 of 1,5 uur en vaak nog een 3e dutje rond etenstijd waarbij we haar dan na 30 of 45 minuten wakker maken.. Nu lijkt het alsof ze in de slaapregressie zit.. Overdag dutjes van 45 tot 60 minuten en veel moe.. 's Nachts gelukkig nog steeds klokje rond, mininaal.. Ooit ook met het consultatiebureau overlegd of er ook iets bestaat als 'te veel slapen' maar zij zeiden vooral haar lekker volgen en ervan genieten, haha!

één jaar geleden

Hier ook hetzelfde, slaapt van 19.15-7.00 en door de dag 3 dutjes van 1,5 uur.

één jaar geleden

Mijn zoontje van ruim 8 maanden houdt het ook vaak niet langer vol dan 2u wakkertijd en doet dus ook nog steeds 3 dutjes op een dag. Hij slaapt snachts ook klokje rond gelukkig. Maar vraag me wel af wanneer en hoe je naar 2 slaapjes gaat 😅

één jaar geleden

O hier ook! Mijn vriend maakt zich wat zorgen omdat ze meer slaapt dan het volgens "het boekje" moet, maar ik ben er juist heel blij mee. Meestal een wakkertijd van 2 uur, later op de dag ooit wat langer. Heel soms trekt ze het op 2 dutjes. Maar wij volgen haar gewoon hierin. Groeien kost hartstikke veel energie, lekker laten dutten!

één jaar geleden

Hier ook! Ofja ze doet 3 slaapjes per dag, soms 2. Ene dag slaapt ze mooi 2 dutjes van 1,5u en soms zijn het er 3 van 45min-1u. Elke dag verschillend. Na 2-3u begint ze ook echt moe te worden.

één jaar geleden

Mijn dochter ook nog 3 dutjes (niet zo lange). Als ze 's nachts goed slaapt lekker laten doen