Vanochtend had ik voor het eerst in mijn zwangerschap dat ik heb moeten overgeven.
Tijdens het douchen begon alles te draaien, klapte mijn oren dicht en viel ik bijna flauw.
Ik ben toen op tijd op de grond gaan zitten en daarna overkwam me dit nog een keer.
Ik heb gelijk mijn bloeddruk opgemeten en die was gewoon goed.
Herkent iemand dit?
Ik ben nu 9+2 weken zwanger
Ik heb dit ook gehad, soms ook uit het niets. Ik probeer veel rust te nemen en voordat ik op sta wat te eten, dat helpt iets. Sterkte! Bij mij lijkt het al iets minder te zijn geworden (nu 10+1)
Te warm gedouched misschien? Bij braken komt er veel druk op je lichaam en vooral hoofd komen, dat maakt mij meestal duizelig. Ook kan je bloeddruk even een dipje hebben gehad. Had ik bij mijn eerste. Bij meting altijd goed, maar vaak flauw. Vk zei toen dat dit een dip in je bloeddruk kan zijn.
Wat bij mij hielp was om vooral niet in de ochtend te gaan douchen maar in de avond als je je dan wat beter voelt. Was ook een tip van de verloskundige.
Te warm gedouched misschien? Bij braken komt er veel druk op je lichaam en ...
Ik vermoed inderdaad dat de douche te warm heeft gestaan..
Ik ben gelijk terug in bed gaan liggen en ik heb dextro op.
Gelukkig zakte het toen snel.
Best beangstigend….
Als je warm doucht zetten je bloedvaten uit waardoor je bloeddruk ineens flink kan zakken. Als je pas na het douchen meet is tie gewoon weer normaal maar kan dus dat ie tijdens het douchte wel dipte