8 Reacties

18 dagen geleden

Zeker! Mijn dochter ging van ledikant naar peuterbed ze is vorige week 2 geworden en slaapt sinds september (ongv) in peuterbed met dekbed , heb direct slaapzak ook niet meer aangedaan en ze vind het heerlijk ze kruipt lekker onder de deken kan hem goed zelf over doen en sinds dag 1 slaapt ze probleem loos in t peuterbed

18 dagen geleden

Onze zoon was 1,5 toen hij overging naar een peuterbed, wel met slaapzak, maar die kon hij zelf al uitdoet om uit bed te komen. Nu is hij 2 en gaat het nog steeds super goed! Als jullie dochter er ook geen problemen mee heeft, zou ik het lekker laten doen!

18 dagen geleden

Aaah fijn om te horen. Hebben jullie ook al een kussen in bed? Heb haar nu indd nog gewoon in de slaapzak zonder kussen of dekbed

18 dagen geleden

Reactie op inge!!!

Aaah fijn om te horen. Hebben jullie ook al een kussen in bed? Heb haar nu ...
Wij zijn puur op dekbed overgegaan omdat het toen nog warm was en als ze er dan onder weg zou gaan t niet koud was.. ze begreep t gewoon snel dat was ons voordeel. Kussen raadde ze ons aan pas te doen als ze handjes onder t hoofd doen of de knuffel dat deed zij dus we hebben van de Hema een kinder kussen super dun maar wel een idee van een kussen.

18 dagen geleden

Reactie op inge!!!

Aaah fijn om te horen. Hebben jullie ook al een kussen in bed? Heb haar nu ...
Ik heb nog geen kussen. Hij slaapt wel met knuffels in bed!

18 dagen geleden

Die van ons, 29 dec wordt hij 2, werd op een gegeven moment, ongeveer 2 maand geleden, snachts weer meer wakker. Hij had toen in de nacht slaapzak aan met laken en deken. Hij voelde toen steeds koud aan waardoor we toen overgegaan zijn op ledikantdekbed met speciaal kussentje. Sinds die tijd slaapt hij weer heelijk door. Kan goed zelf de dekens handelen.

17 dagen geleden

Wij zijn sinds gisteren overgestapt. Hij vind het heerlijk 🥰 Ook een dekbed en kussen. Vannacht is hij wel uit bed gevallen maar daarna weer lekker gaan slapen.

17 dagen geleden

Hier is het ook echt mega goed gegaan vannacht! En nu met het dutje ook! Ze gaat gewoon liggen zoals altijd. Ik heb nu een zacht tapijt onder het bedje gelegd voor als ze eruit valt😂