6 Reacties

3 maanden geleden

Hi, is het een idee om lekker met haar te gaan liggen? Waarschijnlijk heeft ze behoefte aan jouw nabijheid. Ik zou het lekker zoveel mogelijk doen hoor, ze zijn zo kort nog klein. Maar dat is persoonlijk. Succes! ☺️

3 maanden geleden

Reactie op decembermamaxo

Hi, is het een idee om lekker met haar te gaan liggen? Waarschijnlijk heeft ...
Hier helpt dat idd! Ene avond leggen we ze neer en heeft ze ons niet nodig. Andere avond heeft ze onze hand op haar rugje nodig en nog andere avonden moet ze echt Dichtbij liggen. Probeer ervan te genieten nu ze het nog wil! 😊

3 maanden geleden

Wij zijn niet voorstander van samen met haar slapen heel eerlijk, maar wellicht als het nog dagen duurt dat we overstag gaan 😆

3 maanden geleden

Reactie op LorenavdB

Wij zijn niet voorstander van samen met haar slapen heel eerlijk, maar well ...
Snap ik ook wel hoor! Wij hadden ook niet verwacht dat we het nu nog af en toe zouden doen, en leggen haar (eenmaal diep in slaap) ook (zo goed als altijd) terug in haar eigen bedje. Maar een bepaalde periode was het wel best heftig en hadden we allemaal meer slaap en rust als we het wel eens deden. Maar is inderdaad iets persoonlijks!

3 maanden geleden

Reactie op Famperientje

Snap ik ook wel hoor! Wij hadden ook niet verwacht dat we het nu nog af en ...
Bedankt voor je reactie! We kijken het nog een paar dagen aan. Ik ga nu op een gegeven moment ook naar haar kamer en leg haar even bij me, helaas is het daarna alsnog vaak wel weer huilen maar dan minder. Ik wil niet het idee krijgen dat als ze huilt wij maar direct komen, maar ook niet het gevoel geven dat we niet naar haar ‘luisteren’. Zo dubbel allemaal!

3 maanden geleden

Reactie op LorenavdB

Bedankt voor je reactie! We kijken het nog een paar dagen aan. Ik ga nu op ...
Ze hebben je nog steeds hard nodig hoor! Vergis je daar niet in. ☺️☺️