21 Reacties

één maand geleden

Dit is misschien een betere foto!

één maand geleden

Biijjjna ... Vandaag of morgen ovuleer je.

één maand geleden

Bijna zou er vanavond nog 1 doen en anders morgen weer met 2e plas 🤞 na een positieve ovulatietest springt het eitje binnen 24-36u dus gezellig maken kan wel al zodat er wat zaad “klaarzit” voor de eisprong. Lekker om de dag zodat het daar iig niet aan ligt als het niet raak is ☺️

één maand geleden

Piek gevonden? Ik denk dat we redelijk gelijk lopen! Jij hebt dus ook al een kindje uit december 2022? Nu weer een nieuwe wens?

één maand geleden

Reactie op Toetje14

Piek gevonden? Ik denk dat we redelijk gelijk lopen! Jij hebt dus ook al ee ...
Ja! Die avond was hij nog donkerder en piekte hij echt. Ik heb in dec 22 idd een kindje gekregen. Afgelopen donderdag een terugplaatsing gehad!

één maand geleden

Oh wat ontzettend spannend! Ik dec 22 ook een zoon gekregen. Nu alweer aantal maanden bezig voor een volgende kindje, maar helaas in juli Missed abortion met nog lange nasleep. Nu weer op het wachtbankje..

één maand geleden

Reactie op Toetje14

Oh wat ontzettend spannend! Ik dec 22 ook een zoon gekregen. Nu alweer aant ...
Ah verdrietig.. hier ook 3 miskramen dit jaar. Voor mijn zoontje ook 2..

één maand geleden

Oooh wat verdrietig is dat he! Ik nu totaal 2 miskramen en 1 stilgeboorte… wanneer kun jij testen na je terugplaatsing?

één maand geleden

Reactie op juliette345

Ja! Die avond was hij nog donkerder en piekte hij echt. Ik heb in dec 22 id ...
Zo te lezen zit je op het wachtbankje! Spannend...zal voor je duimen! Snap alleen 1 ding niet; waarom evulatietesten als je een terugplaatsing krijgt?? Of bedoel je dat je een inseminatie hebt gehad?

één maand geleden

Reactie op Toetje14

Oooh wat verdrietig is dat he! Ik nu totaal 2 miskramen en 1 stilgeboorte… ...
Heftig zeg.. dan ga je er ook niet meer onbevangen in. Ik ben dan ook niet gelijk blij met een positieve test. Ik mag volgende week maandag officieel testen. Wanneer kan/ga jij testen?

één maand geleden

Reactie op BEG83

Zo te lezen zit je op het wachtbankje! Spannend...zal voor je duimen! Snap ...
Klopt, bedankt. Nee geen inseminatie, maar ICSI. Voor het eerst in een natuurlijke cyclus dus zonder medicatie. Dan moet je testen tot je piek om de dag van de terugplaatsing te kunnen bepalen.

één maand geleden

Reactie op juliette345

Heftig zeg.. dan ga je er ook niet meer onbevangen in. Ik ben dan ook niet ...
Ja klopt.. verliest echt het vertrouwen in je lichaam hiermee! Mijn NOD zou dan ongeveer 26-11 zijn.. meestal lukt het mij wel NOD af te wachten.. en merk altijd al wel paar dagen voor mijn NOD als het wel echt raak is… spannend!! Maar het idee dat ik al een gezonde zoon heb geeft soms wel weer een vertrouwens boost!

één maand geleden

Hier helaas niet zwanger.

één maand geleden

Oooh nooo!! Balen!! Menstruatie doorgezet? Ik denk ik ook niet, vanmorgen witte test en morgen NOD. Voel mij ook absoluut niet zwanger..

één maand geleden

Ik nu ook officieel door naar de volgende ronde…

één maand geleden

Reactie op Toetje14

Ik nu ook officieel door naar de volgende ronde…
Ah jammer.. hier ook. Succes maar weer

12 dagen geleden

Je eisprong weer gevonden? Ik afgelopen zondag als het goed is… nu maar weer wachten …

11 dagen geleden

Reactie op Toetje14

Je eisprong weer gevonden? Ik afgelopen zondag als het goed is… nu maar wee ...
Yes, ik ook zondag. Zaterdag hebben we weer een terugplaatsing! Succes

11 dagen geleden

Reactie op juliette345

Yes, ik ook zondag. Zaterdag hebben we weer een terugplaatsing! Succes
Ooooh wat spannend weer! 🙏

3 dagen geleden

Meeeeeh… nu al ongesteld geworden… 😔