9 Reacties

5 maanden geleden

Wij hebben een pak van ielm in de sale gekocht voor 40€ duurt wel paar dagen voor hij er is maar echt top en heb 2 maten groter dan ze nu heeft zodat je er lang mee kan doen. Kan het echt iedereen aanraden. Alle kinderen op mijn werk (peutergroep) hebben ook 1

5 maanden geleden

Wij hebben ook net zo’n pakje van ielm gekocht. De gastouder adviseerde ons zo’n pakje aan te schaffen. Ik zal hem morgen ophalen, ben zo benieuwd!

5 maanden geleden

We hebben voor weer zoals vandaag een ielm pak. Straks als het warmer is heeft ze een overall om buiten te spelen

5 maanden geleden

Lidl heeft online pakken van lupilu! Zijn wij erg blij mee. Valt wel aan de kleine kant. Onze zoon zit in maat 80/86 en draagt pakje 86/92 en zit goed.

5 maanden geleden

Wij hebben ook een Ielm pak, en ik vind het een fijne maar wel vrij dikke softshell. Ze gaat er met dit weer (boven 10 gr) zonder broek in, anders is het echt te warm. Maar speelt heerlijk en is ook makkelijk schoon te krijgen! Bij echt warm weer gewoon spijkerbroekje van de Zeeman. Mag kapot :-)

5 maanden geleden

Reactie op DJBH

Lidl heeft online pakken van lupilu! Zijn wij erg blij mee. Valt wel aan de ...
Ja die heb ik ook voor m’n dochter. Echt blij mee!

5 maanden geleden

Reactie op December_22

Ja die heb ik ook voor m’n dochter. Echt blij mee!
En hoe zijn de pakken qua dikte?

5 maanden geleden

Reactie op DGS

En hoe zijn de pakken qua dikte?
Uhmmm… Niet super dik, maar ik vind m voor nu bijv ideaal. Iets warmer kan ook nog wel, maar zou t niet doen als t 20 graden is ofzo

5 maanden geleden

Reactie op DGS

En hoe zijn de pakken qua dikte?
Zo zie je beetje hoe die eruit ziet in t echt. In de capuchon zie je hoe de stof van binnen is