13 Reacties

één jaar geleden

Wij gaven pyamapap tot vorige week, ze wilt niet meer drinken na haar avonden, nu krijgt ze echt pap dat we aanmaken met heet water en dat gaat er als een speer in. Ook sliep ze al door en lang ook, nu ook nog steeds.

één jaar geleden

Hier ook een dochter (7mnd) die elke ochtend 05:00-05:30 uur wakker wrrd van de honger! Nu geeft ik haar sinds 2 weken savonds (20:00 uur) een papfles (Olvarit fijne granen 6+. Is er ook in 4+, 8+,12+, 15+ ) en slaapt ze tot 07:00-07:30 door! Of het toeval is? Geen idee...maar die papfles blijf ik voor nu lekker geven! 😅 De eerste avond trouwens wel wat onrustig en last van krampjes gehad maar dit was de volgende dag al over....

één jaar geleden

Reactie op BEG83

Hier ook een dochter (7mnd) die elke ochtend 05:00-05:30 uur wakker wrrd va ...
En hoe maak je die? Wij geven nu een fles van 210+7, daar gewoon schepjes pap doorheen doen? En grotere speen?

één jaar geleden

Reactie op Romyw

En hoe maak je die? Wij geven nu een fles van 210+7, daar gewoon schepjes p ...
Idd gewoon de fles maken en daar dan 3 schepjes pap bij doen. Op het pak is de verhouding trouwens 200cc fles of borst voeding + 3 schepjes. Maar ik maak savonds ook altijd een fles van 210+7. Mijn dochter heeft een dr Brown's fles (smalle hals) ivm anti-reflux voeding had ze al een speen nr 3 op haar fles. Dacht daar gaat die pap ook wel doorheen, maar dat ging dus niet. Dus ze heeft er nu een nr 4 speen op en dat gaat goed. Maar haar flesvoeding is dus al wat dikker...weet dus niet of bij jullie ook een nr 4 nodig is of dat een nr 3 ook goed gaat. Kwestie van uitproberen.

één jaar geleden

Reactie op BEG83

Idd gewoon de fles maken en daar dan 3 schepjes pap bij doen. Op het pak is ...
Je hebt van dr brown ook een y-speen, die is speciaal voor pap

één jaar geleden

Het was te mooi om waar te zijn.. gister papfles gegeven, die dronk hij leeg, maar gewoon om 04:45u wakker en toen na een uurtje slapen weer om 05:45u en toen maar z’n fles gegeven.. even aankijken paar dagen of het nog gaat veranderen.. 🤞🏻

één jaar geleden

Reactie op Romyw

Het was te mooi om waar te zijn.. gister papfles gegeven, die dronk hij lee ...
En echte pap al geprobeerd?

één jaar geleden

Reactie op C hantal

En echte pap al geprobeerd?
Wat is in jouw ogen echte pap?

één jaar geleden

Geven met lepel uit een schaaltje.😊

één jaar geleden

Wij geven deze namelijk.

één jaar geleden

Voor de Dr Brown gebruikers: gebruik je bij je papfles ook de anti koliek insert, dat staafje in het midden of niet?

één jaar geleden

Reactie op IedaN

Voor de Dr Brown gebruikers: gebruik je bij je papfles ook de anti koliek i ...
Die heb ik eruit gehaald. Heb de Y speen besteld, gewone speen nr 3 komt het niet doorheen en een groter gaat in de speen maken gat het veel te snel 😅

één jaar geleden

Reactie op Romyw

Die heb ik eruit gehaald. Heb de Y speen besteld, gewone speen nr 3 komt he ...
Ga het ook proberen met de y speen, speen 4 raakte steeds verstopt.