15 Reacties

8 maanden geleden

Toevallig staat vandaag hier dit op het menu. Kleine man vind het heerlijk

8 maanden geleden

Grote successen hier: -Uitje fruiten, spinazie, bakje roomkaas met kruiden, champignons en gehakt - kip (pulled), tomaat, paprika, doperwtjes, paprikapoeder en Italiaanse kruiden - runderstoofvlees, gezeefde tomaten, verse tomaat, ui, wortel, courgette, klassiek Italiaans gekruid - kip, chorizo, ui, wortel, paprika, mais, tomatensaus, beetje cajun gekruid

8 maanden geleden

Reactie op Blueyfamilyof5

Grote successen hier: -Uitje fruiten, spinazie, bakje roomkaas met kruiden ...
Welke roomkaas gebruik je? 😊

8 maanden geleden

Pasta pesto is ok een succes. Pesto uit potje en dan crème fraiche of zuivel spread voor het sausje

8 maanden geleden

Welke roomkaas gebruik je? 😊
Garlan, zo’n bakje, met knoflook en kruiden. Maar Philadelphia kan ook, of Boursin!

8 maanden geleden

Hier doe ik vaak gewoon groente stomen net wat je wil alles kan dat in de blender met wat peterselie, knoflook en uit en dan mascarpone na hoeveel dikte erin en pasta water of het water van je gestoomde/gekookte groenten en mixen maar. Saus en groentes in een

8 maanden geleden

Lasagne met rode biet, pompoen, salie en geitenkaas!

8 maanden geleden

Hi! Ik doe ook wel eens gepureerde zoete aardappel/wortel/pompoen/doperwten met pasta. Groot succes hier en supper makkelijk!

8 maanden geleden

Gebakken kipstukjes Met verse spinazie Een pakje kruidenkaas (laatst een keer vervangen met cottage cheese voor een gezondere optie) En volkoren pasta naar keuze. Echt zo makkelijk en nog op smaak maken met parmezaanse kaas, zout en peper. Of gebakken pijnboompitten toevoegen.

8 maanden geleden

Ik heb bij een vriendin pasta op met saus gemaakt van avocado met spekjes. Was erg lekker en gezond

8 maanden geleden

Lekkere dingen! Maar baby’s mogen toch geen/heel weinig zout?

8 maanden geleden

Reactie op V811

Lekkere dingen! Maar baby’s mogen toch geen/heel weinig zout?
Klopt, weet ook alleen niet of TS doelde op babyreceptjes! Maar veel recepten zijn prima tw maken zonder zout 🤩

8 maanden geleden

Reactie op lottesnotte

Klopt, weet ook alleen niet of TS doelde op babyreceptjes! Maar veel recept ...
jaaaa baby receptjes indd zonder zout!

8 maanden geleden

jaaaa baby receptjes indd zonder zout!
Ik zie idd dat je het nu hebt over “hij” eet nu… haha! Sorry 😛

8 maanden geleden

Reactie op lottesnotte

Ik zie idd dat je het nu hebt over “hij” eet nu… haha! Sorry 😛
geeeft niks! 😅