4 Reacties

6 maanden geleden

Ik heb een grondbed gekocht. Niet omdat hij onrustig sliep maar meer omdat hij ging staan en probeerde over de rand van de ledikant te klimmen en dat vond ik heel eng, het is toch hoog. Ik moet zeggen, dat dit bedje super werkt. Ik heb bij de opening wel nog het ledikant matrasje liggen tot hij eraan went dat hij uit bed kan vallen. Door de randjes blijft het voor hem een veilig gevoel. We hebben er boven nog blaadjes met lichtjes neer gehangen, naar die zit jij te kijken. Verder hebben we een Babyfoon met kamera. Laat maar weten of je nog vragen hebt 😊

6 maanden geleden

Reactie op Biepske

Ik heb een grondbed gekocht. Niet omdat hij onrustig sliep maar meer omdat ...
Welk bed is dit ?

6 maanden geleden

Reactie op Nathalievanputten

Welk bed is dit ?
Ik weet niet of ik links mag delen maar het is gekocht bij Premium XL. De matras heb ik bij een Kinderwinkel in de buurt gekocht

6 maanden geleden

Wij zijn enkele weken geleden ook overgestapt naar een vloerbed. Dit was bij ons een zeer fijne ervaring, ons dochtertje slaapt er heel goed in. Het is geen goed slapertje (slaapt nooit door) maar sinds dit bed merken we toch een verbetering. Ook zeer fijn dat je er langs kan gaan liggen wanneer ze onrustig is. Ze valt meestal goed in slaap, soms gaat ze nog even op ontdekking in haar kamer maar kruipt dan ook weer zelfstandig terug in bed. Hopelijk ben je hier iets met geholpen ☺️