8 Reacties

één jaar geleden

Hier ons mannetje ook, soms hoor je hem ook hard drukken / persen tot soms krijsend aan toe. Kreunend geluid ook weleens. Ook vaak de benen / billen in de lucht gooien, terwijl zijn ontlasting ook dunnig is & heeft hier dan wel 1x daags altijd een poepluier.

één jaar geleden

Mijn dochtertje van 8 weken hoor je ook altijd heel hard persen terwijl haar ontlasting niet hard.. en ze poept bijna elke dag .. vraag mij idd ook af waarom ze dan zo hard perst 😅…

één jaar geleden

Reactie op Melissa Schoenaker

Hier ons mannetje ook, soms hoor je hem ook hard drukken / persen tot soms ...
Goh zou dat dan gewoon hun manier van poepen zijn ofzo🙈🙈

één jaar geleden

Oh men die van ons kan er ook wat van. Het liefste bij je op schoot, hand in hand met papa of mama en met vol oogcontact. Flink persen, geknetter in de broek en na elke pers een soort hihihihi er achteraan. Ik moet er altijd erg hard om lachen

één jaar geleden

Hier ook.. Echt persen met geluid haha ze poept bijna elke voeding 🙈💩💩💩 d'r gaan hier heel wat luiers door heen.

één jaar geleden

Haha fijn dat ze niet de enige is maakte me eigenlijk wel wat zorgen dat ze dat nog doet maar hoort denk ik gewoon bij haar hoop echt dat ze eruit groeit

één maand geleden

Hier onze dochter van 21 weken ook! Ik dacht elke keer dat ik een cavia hoorde. Maar dat is zij gewoon elke keer als ze heeft gepoept. Wel handig, soort signaal. Als ze dat doet weet ik in ieder geval dat ze verschoond moet worden haha

één maand geleden

Reactie op juliettefvm

Hier onze dochter van 21 weken ook! Ik dacht elke keer dat ik een cavia hoo ...
Dat is een feit hah, ondertussen heeft mijn dochtertje het niet meer haha en geeft ze het soms aan dat ze gepoept heeft