17 Reacties

3 jaar geleden

Herkenbaar! Ik heb er zelf na 4 weken ook nog best veel last van. Eerst had ik nergens last van, maar afgelopen dagen voel ik inderdaad ook het litteken ervan. Hopelijk wordt het snel beter voor je!

3 jaar geleden

Hoi hoi, Ik heb ook een knip gehad en ik kreeg de tip van een vriendin dat je pure vitamine E olie op het litteken moet smeren dat zorgt ervoor dat de huis soepel wordt. Hopelijk gaat dit jullie helpen. Liefss

3 jaar geleden

Reactie op anoukkie27

Hoi hoi, Ik heb ook een knip gehad en ik kreeg de tip van een vriendin dat ...
Ik bedoel huid 😅

3 jaar geleden

Hoi hoi Hier 25-11 bevallen en ook ingeknipt en gescheurd ! Hier was ook alles snel geheeld, echter voel ik nu mijn litteken ook ! Hij is keihard en als ik zit, loop, buk, hurk voel ik het mega trekken! Ook schuurt het tegen mijn rand van mijn strings en onderbroeken aan heel irritant ! Ben dus ook wel benieuwd naar tips

3 jaar geleden

Reactie op Liek92

Herkenbaar! Ik heb er zelf na 4 weken ook nog best veel last van. Eerst had ...
Ik hoor ook wel vaak dat het met de weersomstandigheden te maken heeft. Zou het daar aan liggen dat het nu even erger is dan daarvoor, het is ook kouder nu..? Geen idee natuurlijk

3 jaar geleden

Reactie op kristelmerk

Hoi hoi Hier 25-11 bevallen en ook ingeknipt en gescheurd ! Hier was oo ...
Ja precies, dat trekkende gevoel, niet pijn pijn maar trekkende pijn. String heb ik nog niet aangehad ivm het navloeien, maar dit draag ik normaal wel... ben benieuwd hoe dit straks gaat dan! Niet bij nagedacht... Echt super vervelend, heb naar mijn idee totaal geen last van de inwendige scheur terwijl deze echt super diep was maar wel van de knip..

3 jaar geleden

Reactie op anoukkie27

Hoi hoi, Ik heb ook een knip gehad en ik kreeg de tip van een vriendin dat ...
Hmmm het is altijd het proberen waard natuurlijk, bedankt voor je tip!

3 jaar geleden

Ik kreeg de tip van de verloskundige om het litteken wat losser te masseren met pure kokosolie of olijfolie. Wel geprobeerd, maar bij mij nog veel te gevoelig om te doen. Dus geen idee of het helpt..

3 jaar geleden

Bij mij inmiddels bijna 5 weken geleden, ik kijk er gewoon tegen op om weer gemeenschap te hebben. Iemand van jullie al geprobeerd?

3 jaar geleden

Reactie op lklkl

Bij mij inmiddels bijna 5 weken geleden, ik kijk er gewoon tegen op om weer ...
Yes Gek genoeg tijdens de sex geen last van !

3 jaar geleden

Hier geen last van het litteken maar een deel van de wond is weer open gegaan (5,5 week na de bevalling) wat erg pijnlijk is. Volgens de VK niets aan te doen dan spoelen en afwachten.

3 jaar geleden

Reactie op EssyS

Hier geen last van het litteken maar een deel van de wond is weer open gega ...
Wow hoe kan dat dan?😱

3 jaar geleden

Reactie op Cynthia0704

Wow hoe kan dat dan?😱
Geen idee. Misschien bij een bepaalde beweging, maar ik weet het niet. Ik ging zitten en had opeens weer dezelfde pijn als de dagen na de bevalling. Toen heb ik een foto gemaakt zodat ik zelf kon zien hoe het er allemaal uitzag en daar zag ik dat het ene deel jee mooi geheeld is en het andere deel is nu weer een open wond 😰

3 jaar geleden

Reactie op kristelmerk

Yes Gek genoeg tijdens de sex geen last van !
Seks zag ik nog niet zitten, maar had een paar dagen geleden mijn 6 weken nacontrole met inwendige echo, en terwijl ik verwachtte dat het litteken (van scheurtje, geen knip) zou pijn doen aangezien het dat bij aanraking gewoonlijk doet, ging dat erg vlot (gynaecoloog schreef het glijmiddel voor dat zij gebruiken voor de echo's, dus ik leef op hoop, als we eens niet te moe zijn 😂)

3 jaar geleden

Reactie op Mama ST

Seks zag ik nog niet zitten, maar had een paar dagen geleden mijn 6 weken n ...
Ja bij mij hadden ze ook een inwendig onderzoek gedaan met een eendenbek en inwendige echo. Ik vond het doodeng, maar gelukkig deed het geen pijn

3 jaar geleden

Reactie op EssyS

Hier geen last van het litteken maar een deel van de wond is weer open gega ...
aryana druppels erop, echt top spul, ik was zo genezen, te verkrijgen bij een drogisterij/apotheek. In veel gevallen is het nodig te hechten. De wond geneest in de meeste gevallen vanzelf, maar je kunt het genezingsproces ook helpen. Naast wondhygiëne en de wond laten drogen aan de lucht, kun je aryana tinctuur gebruiken. Wat doet aryana? Aryana tinctuur verkoelt, ontsmet en helpt bij de wondgenezing. Daarnaast werkt het ondersteunend bij littekenvorming. Hoe gebruik je aryana Breng de tinctuur aan op een gaasje en leg het gaasje tegen de wond aan. De tinctuur kan meerdere malen per dag gebruikt worden.

3 jaar geleden

Ik ben ook 9/12 bevallen en heb er ook last van dus volg even mee voor tips