19 Reacties

3 jaar geleden

Wij gebruiken de water babydoekjes van de Kruidvat. Bevalt tnt erg goed. Niet te nat, precies goed.

3 jaar geleden

Same als hieronder, Kruidvat waterdoekjes vanaf dag 1 werken top!

3 jaar geleden

Misschien heb je hier nog wat aan. Helder overzicht van de consumentenbond. https://www.consumentenbond.nl/luier/wat-zit-er-in-babydoekjes

3 jaar geleden

Deze

3 jaar geleden

Reactie op X1517!

Wij gebruiken de water babydoekjes van de Kruidvat. Bevalt tnt erg goed. Ni ...
Wij ook.. super fijne doekjes!

3 jaar geleden

Waterdoekjes van kruitvat!

3 jaar geleden

Waterdoekjes van de Kruidvat zijn er fijn!

3 jaar geleden

Wasbare van Billie wonder?

3 jaar geleden

Wij gebruiken wasbare (van billenboetiek), die maak je zelf nat met een plantenspuit: zo nat als je zelf wil dus. In de plantenspuit kun je alleen water doen (dat doen wij), maar je kunt er ook druppels van het een of ander doorheen doen. Ik vind ze ideaal, fijner dan wegwerp.

3 jaar geleden

Bedankt iedereen! Ik ga kijken naar de kruitvat waterdoekjes 😊

3 jaar geleden

Bij de action hebben ze plastic en parfumvrije billendoekjes!

3 jaar geleden

Reactie op Vandenberge

Bij de action hebben ze plastic en parfumvrije billendoekjes!
Hmm bij mijn action alleen van huggies plastic vrije maar die heeft dus wel parfum. Ze zijn 99% natural origin. De kast waar de doekjes in liggen stinkt helemaal naar die geur. Verschrikkelijk, natuurlijke stank denk ik dan maar 😋

3 jaar geleden

Wij de Naïf doekjes 🤞

3 jaar geleden

Wij gebruiken meestal wasbare doekjes; cheeky wipes, maak je zo nat of droog als je wil... daarnaast (vooral 's nachts) water wipes. Ik gebruik nu een gratis pak van kruidvat ook, maar vindvdieverg sterk geparfumeerd en zo droog... ik heb er duidelijk meer van nodig.

3 jaar geleden

Voor de liefhebber, Uiteindelijk ben ik uitgekomen op pampers harmonie aqua pure. Kruitvat waterdoekjes zijn niet plastic vrij. Vele vond ik te nat of kwamen met 10 tegelijk uit het pakje of zoals bij waterwipes, 1 tegelijk maar direct het einde zoek. En ik houd niet zo van geur. De pamper doekjes met Cocos zijn ook fijn maar ik heb nu een grootverpakking gekocht via de wehkamp van de geurloos pamper harmonie aqua pure doekjes. Uiteindelijke prijs is 3ct per doekje. Verder blijven de naif doekjes favoriet maar helaas aan de prijs! Wellicht heeft iemand hier nog wat aan. We gaan zelf ook wasbare doekjes doen voor thuis, maar pas als ons kindje iets groter is en goed in de wasbare luiers past.

3 jaar geleden

Ik gebruik van Rascal & Friends zijn echt hele fijne doekjes 🤩

3 jaar geleden

Wij gebruiken wasbare. Je kunt gaan voor cheeky wipes, anders kun je ook kiezen voor een bezoekje aan de Ikea daar liggen doekjes van 0.29 cent die je prima kunt gebruiken voor billendoekjes.