9 Reacties

2 maanden geleden

Hoihoi Onze dochter net zo! Ze heeft nu een babyborn , voor haar verjaardag krijgt ze een kinderwagentje echt van maxi cosi super leuk , baby bedje voor op slaapkamer want baby moet nu mee in bed en een fiets zitje dat baby mee kan op de loopfiets! Daarbij hebben we kleine attributen zoals slaapzak voor in bed erbij gekocht. De baby gaat ook mee in bad dus een eigen bad was niet nodig haha..

2 maanden geleden

Reactie op Liesje98

Hoihoi Onze dochter net zo! Ze heeft nu een babyborn , voor haar verjaarda ...
O wat leuk allemaal!! Zoveel hebben wij hier nog niet hahah. Bedankt voor de idee毛n馃グ

2 maanden geleden

Reactie op Irene94

O wat leuk allemaal!! Zoveel hebben wij hier nog niet hahah. Bedankt voor ...
Ja mega leuk alleen hebben wik al die leuke dingen als cadeau idee aan anderen en daar krijgt ze t van we weten zelf niks te bedenken hahah

2 maanden geleden

Ohhhh ja hier ook echt een poppenmeisje!!! Ik wil eigenlijk echt een hoge poppenstoel van konges slojd. Geweldig! Maar wel duur 馃槀 dr poppenbuggy is ook daarvan en daar speelt ze z贸 veel mee

2 maanden geleden

Deze! Heb je in allerlei printjes

茅茅n maand geleden

Reactie op Liesje98

Ja mega leuk alleen hebben wik al die leuke dingen als cadeau idee aan ande ...
Hahaha toevallig, zo hebben wij het dus ook. Lastig altijd die cadeau's

茅茅n maand geleden

Reactie op December_22

Ohhhh ja hier ook echt een poppenmeisje!!! Ik wil eigenlijk echt een hoge ...
Och ja zo'n stoel is inderdaad heel leuk. En een leuke prijs 馃槄...

茅茅n maand geleden

Hier ook een poppenmeisje 馃グ ze heeft een babyborn en krijgt nog een little Dutch pop met metalen buggy van mijn ouders. Ik wil voor haar verjaardag een poppenbedje van little Dutch geven, want Lieke moet ook boven slapen 馃槄

茅茅n maand geleden

Een babyborn, een bedje, stoel, buggy, extra setje kleren, potje, badje馃槏 dat vond ik als kind het allerleukste, haha! Ik ben nu bijna 21, maar als ik al mijn poppenspullen bij mijn ouders zie, komen alle leuke herinneringen weer naar boven 馃槏