13 Reacties

één jaar geleden

Als deze foto binnen de afleestijd gemaakt is dan zie ik inderdaad een positieve test ☺️

één jaar geleden

Ik denk dat deze foto nog geen 10 minuten na het doen van de test is genomen

één jaar geleden

Reactie op PSB93

Ik denk dat deze foto nog geen 10 minuten na het doen van de test is genome ...
Wat staat er in de gebruiksaanwijzing? Bij de Kruidvattesten staat heel specifiek na aflezen binnen 5 min moet, daarna is niet meer betrouwbaar.

één jaar geleden

Ik zie duidelijk een streep. Dus lijkt mij positief

één jaar geleden

10 min na de test lijkt mij een indroogstreep, je moet de test wel binnen de afleestijd doen. Ik zou een nieuwe test doen volgens de gebruiksaanwijzing

één jaar geleden

Reactie op PSB93

Ik denk dat deze foto nog geen 10 minuten na het doen van de test is genome ...
En was het streepje toen al even zichbaar? Dan denk ik toch echt dat deze test positief is!

één jaar geleden

Reactie op BEG83

En was het streepje toen al even zichbaar? Dan denk ik toch echt dat deze t ...
Hij was na twee minuten ofzo al zichtbaar zo licht. Ik twijfelde heel erg of het niet een inkeping ofzo is.

één jaar geleden

Reactie op PSB93

Hij was na twee minuten ofzo al zichtbaar zo licht. Ik twijfelde heel erg o ...
Nee ik heb zelf veel lichtere streepjes gehad waar je echt naar moest turen. Deze zie ik echt heel duidelijk

één jaar geleden

Reactie op PSB93

Hij was na twee minuten ofzo al zichtbaar zo licht. Ik twijfelde heel erg o ...
Dan is deze test echt wel positief. Als je zwanger bent loopt je hcg om de 2 dagen op, dus als over een paar dagen weer test zal het streepje duidelijker worden. Hopelijk is het gewenst...misschien niet gepland dus kan me voorstellen dat het ff schikken is...

één jaar geleden

Reactie op PSB93

Hij was na twee minuten ofzo al zichtbaar zo licht. Ik twijfelde heel erg o ...
Ow dan ben je echt wel zwanger. Hoe zou je dat vinden?

één jaar geleden

Vanochtend weer zo een en precies dezelfde lijn. Clearblue ook heeeeel licht. Nou mn kleintje is pas 8 maanden, dus echt gepland was het niet. Was ook wel even geschrokken. Maar we hebben wel altijd een tweede gewild. Als het zo snel is, is het ook oke.

één jaar geleden

Gefeliciteerd 🥳 wat leuk

één jaar geleden

Reactie op PSB93

Vanochtend weer zo een en precies dezelfde lijn. Clearblue ook heeeeel lich ...
Ik had precies hetzelfde, alleen door de munipil heen zwanger geworden. Was na 5 maanden zwanger. Het is wel pittig in het begin, maar nu ben ik zo blij ermee. Zo leuk zo weinig leeftijdsverschil! En onze oudste was ook totaal niet jaloers