8 Reacties
2 maanden geleden
Ja, hebben net een potje aangeschaft. Zo'n leuke in de vorm van een walvis. Hij vindt het mega interessant maar snapt het nog niet, dus we gaan er nog mee aan de slag. Na het slapen op het potje zetten schijnt een tip te zijn.
2 maanden geleden
We hebben ook de walvis, superleuk!
We proberen het vanaf1,5 jr een paar keer. Krijg je geen vooruitgang na 2 dagen, dan is het moment er miss niet.
Nu weer een nieuwe poging met 22 maanden en succesvol op de eerste dag. Onderbroekje aangedaan zodat ze voelt dat ze plast en als ze in dr broek plast, dan op potje zetten. Op een gegeven moment leert ze het gevoel herkennen en ging zelf op 't potje plassen. Nog veel ongelukjes maar dat is niet met een paar dagen geleerd natuurlijk.
2 maanden geleden
Hier paar keer potje geprobeerd. Was krijsen. Ze staat er wel altijd bij ons als wij op wc zitten. Vraag standaard of zij ook even wil. Vaak nee, of ik mag haar broek niet uit doen. Vandaag mocht het en deed ze een plas!! Hier heeft forceren en dwingen echt geen zin, ze doet geen dingen die ze niet wel of omdat ze moeten. Ik blijf het gewoon elke keer vragen dus, komt vanzelf!
2 maanden geleden
Doen wij ook en voordat wij onder de douche gaan vragen we of ze even op de wc wil zitten wil ze bijna elke keer ze heeft misschien 2 keer op de wc geplast. Maar wij forceren het niet ze geeft het vanzelf wel aan als ze naar de wc moet en voor hun 4de kunnen ze het echt allemaal wel.
2 maanden geleden
Wij zijn bij mijn zoon begonnen toen die bijna 1,5 jaar oud was. Op het potje maar zijn voorkeur ging uit naar de wc.
Tot mijn grote verbazing was hij binnen no time zindelijk.
Ik zou aankijken hoe het gaat, als je merkt dat ze nog niet wilt zou ik het na een tijdje weer oppakken en het dan opnieuw proberen. Maar ook niet te snel opgeven, het duurt soms wel echt eventjes馃槄