6 Reacties

één jaar geleden

Hier een dame van 9 maand die precies hetzelfde heeft. Hoe hard ik me best ook doe voor het koken, het gaat er echt lang niet zo goed in als een potje. Wij blijven wel gewoon vers aanbieden en potjes in geval van nood oid gebruiken. Wellicht komt het door smaakversterkers in potjes waardoor het lekkerder is? Ik zou gewoon aanhouden wat je nu ook doet. Is volgens mij prima

één jaar geleden

Hier ook een mannetje van 9 maanden die liever potjes eet dan vers. Dus meestal geef ik hem eerst een potje en daarna nog wat losse groente of aardappels en vlees. Ik ga niet meer m’n best doen om hem ‘vers’ eten te geven. Tis goed zo haha. Komt vanzelf goed

één jaar geleden

Hier ook! Potjes vindt ze lekkerder dan vers. Wij doen ook ongeveer 1x in de week een potje en verder altijd vers. Ik blijf het zo doen. Ik wil voor mezelf niet de verplichting om altijd vers te moeten doen. Als ze niet wil, wil ze niet en dan doet ze het lekker zonder, Haaha!😂

één jaar geleden

1x per week zou denk ik echt niet uit moeten maken. Ik vind het juist slim om sowieso 1x per week te doen want als je ergens naar toe moet en geen vers eten kan geven zijn ze er in ieder geval aan gewend. 😁

één jaar geleden

Wij geven half potje en nog wat los eten, bloemkoolroosjes, zoete aardappel, kipstukjes, roerei bv. Dan oefent ze met 'echt' eten. Ze houdt niet van de 8 maanden potjes met stukken namelijk haha. Maar stukken eten gaat wel soms. Het een beter dan het andere. Echt oefenen is het 😉

één jaar geleden

Bij onze oudste ook vooral potjes gegeven tot ze 1 was, is nu een mega makkelijke eter, vindt bijna alles lekker. Hoeft dus niet per se een probleem te zijn voor later ☺️