17 Reacties

vorig jaar

Wel kleinschalig maar mijn kleine man vind sprookjesbos enkhuizen helemaal leuk...

vorig jaar

Ik vind Julianatoren heel leuk en niet te groot! Zit in Apeldoorn.

vorig jaar

Julianatoren vond mijn zoon toen hij 21 maanden was helemaal geweldig we willen als het open gaat snel weer gaan. Zit alleen niet in Noord Holland.

vorig jaar

Julianatoren en sprookjeswonderland zijn heel leuk voor die kleintjes!

11 maanden geleden

Sprookjeswonderland in Enkhuizen is hier heel goed bevallen. Leuke attracties voor de kleintjes, schoon, leuke aankleding. Gaat 12 april weer open. Juliana toren nog niet geweest, maar staat ook op ons lijstje.

11 maanden geleden

Linnaeushof is hier ook een succes! In Haarlem, dus met bonuspunten.

11 maanden geleden

Ik vond Toverland erg leuk! Ook veel dingen binnen mocht het minder weer zijn

11 maanden geleden

Volg

11 maanden geleden

Een tijdje geleden waren wij bij Plopsa indoor Coevorden, ondanks dat onze kinderen weinig hebben met de figuren waren het ontzettend leuke attracties. Echt een aanrader.

10 maanden geleden

Speookjesbos Enkhuizen

9 maanden geleden

Mijn zoontje is helemaal gek op de Efteling en alles wat ermee te maken heeft. 🩵 Plopsaland de Panne, Plopsa Station in Antwerpen en Julianatoren vielen ook goed in de smaak

9 maanden geleden

De Efteling is hier favoriet! Maar ik ben vorige week naar Drievliet geweest en daar was veel te doen voor 2 jarige!

8 maanden geleden

Fien & Teun ook erg leuk

5 maanden geleden

Sprookjes wonderland, Plopsa, linneaushof, toverland

5 maanden geleden

Molenwaard was hier echt helemaal het einde

4 maanden geleden

Toverland was echt top! Best veel attracties voor 2 jarige.

4 maanden geleden

Vorige week in Hellendoorn geweest. Dat was geweldig! Zoontje va. 2,5 is in een achtbaan geweest, in de boomstammen en in de ronddraaiende boot. Er waren ook attracties voor kleinere kinderen. Hij heeft zo enorm genoten