9 Reacties

3 jaar geleden

Ik volg even mee ik heb het al opgegeven en 2delige pyjama鈥檚 gekocht heeft nu maat 56 maar pyjamas met voetjes past ze niet ook niet 62 en ook niet 68 馃檲

3 jaar geleden

Misschien bij de Hema kijken, die hebben van die reclames dat het 2 maten mee gaat. Geen ervaring mee maar de reclame vaak zat gezien haha

3 jaar geleden

Heel gek gedacht maar is een maillot een idee?? Mijn zoontje slaapt gewoon in een broekje met sokjes en straks als we naar de slaapzak gaan zonder broek en sokken

3 jaar geleden

Hier ook snel te weinig ruimte voor de beetje. Heb nu pakjes van next. Grote voeten en vrij lange benen, maar ook absoluut niet smal. En andere pakjes een maat groter. Zowel next als maat groter sluit natuurlijk niet mooi aan. Maar voor een pyjama maakt me dat niet uit. Als mijn dochter maar comfortabel en warm slaapt. Meegroei pakjes van de Hema zijn niet met voetjes, wel heel leuk en handig voor overdag. Ik geef ivm de kou ook de voorkeur aan pakjes met voetjes en dan in de slaapzak.

3 jaar geleden

Reactie op Col22

Hier ook snel te weinig ruimte voor de beetje. Heb nu pakjes van next. Grot ...
Ik heb inderdaad ook de boxpakjes van Next. Heb ook een baby met lange beentjes haha. Vind de stof ook heel fijn van Next.

3 jaar geleden

H&m vind ik ruim vallen

3 jaar geleden

Reactie op kjenta_

Ik volg even mee ik heb het al opgegeven en 2delige pyjama鈥檚 gekocht heeft ...
Herkenbaar!! Ik koop nu zonder voetjes 馃ぃ

3 jaar geleden

Pakjes van de zeeman vallen over het algemeen ruimer. Heb er een paar van 62 gekregen en die zijn echt behoorlijk lang. Voor mijn meisje nog te groot maar wellicht voor jullie wel een optie.

3 jaar geleden

Hier ook een lang smal kindje. Ik heb dit pakje gekocht van Hema. Dat heeft van die voetjes die je kan vouwen en is een super rekbare zachte bamboe stof.