11 Reacties

één jaar geleden

Hier precies hetzelfde 😞 zoontje is bijna 10 maanden en heeft nog niet 1 keer doorgeslapen. Hij wordt ook op vaste tijdstippen wakker.

één jaar geleden

Hier ook precies hetzelfde 😔 ben er zo klaar mee, heb echt al een lange tijd geen normale nacht gehad. Als iemand inderdaad de juiste tip heeft, laat het alsjeblieft weten!

één jaar geleden

Samen slapen?

één jaar geleden

Samen slapen is de tip denk ik. Het is ongelofelijk, maar binnen 30 seconde slaapt ze dan weer. Heb toevallig wel hier een vraag over gesteld op dit forum een paar dagen geleden met ervaringen of dit dan geen gewoonte wordt.

één jaar geleden

Heel veel dingen beginnen met de dag; hoe laat wordt hij wakker gemaakt en hoe lang zit er tussen zijn laatste slaapje en de nacht ingaan? Probeer met die 2 dingen te beginnen. 7 uur opstaan (hoe ruk je nacht ook was ❤️) en probeer je kindje na 15 uur niet meer te laten slapen, natuurlijk alleen als je zelf voelt dat hij dit aankan en leg hem dan om 7 uur op bed. Hij heeft dan genoeg slaap druk. Verwacht niet gelijk de eerste nacht veel, maar hou dit minimaal 3 dagen vol… Je voelt zelf wat wel en niet goed voelt. Vertrouw daar op. 🫶

één jaar geleden

Wellicht honger? Een flesje melk?

één jaar geleden

Hier ook ( gecorrigeerd ) 10 maanden , slapen in eigen bedje sinds een maand echt drama !! Maar voorop in de tandjes nu en veel leren qua ontwikkeling , nachtmerries enz ….. Het enige wat enigszins helpt hier is toch samen slapen , nabijheid voelen en binnen 30 sec weer verder slapen. Hij wordt dan nog wel 100 x per nacht half wakker maar slaapt ook zo weer in en zelf hoef ik dan ook niet helemaal wakker te worden en bed uit te gaan. Ook dit is gelukkig maar een fase en komt vanzelf weer goed ……. Hoop ik 🤣

één jaar geleden

Reactie op Demi_Vliet

Hier ook precies hetzelfde 😔 ben er zo klaar mee, heb echt al een lange ti ...
Phoe ja heftig hè 🙈 Het is een fase probeer ik maar vaak te denken… Hoop dat het gauw beter gaat

één jaar geleden

Hier nog steeds na 4 dagen om de 2 a 3 uur keihard huilen en rechtop in zn bedje staan. Ik ben echt zo gesloopt 😮‍💨😔

één jaar geleden

Samen slapen is hier ook de oplossing. We doen het sinds mijn zoontje ong 5/6 weken is (nu is hij bijna 10 maanden). En ik vind het heerlijk! Iedereen slaapt goed. Natuurlijk heeft hij af en toe ook een mindere nacht door bijv. verkoudheid of tandjes, maar dat hoort erbij denk ik. Happycosleeper op Instagram is een aanrader voor meer informatie over veilig samen slapen.

één jaar geleden

Hier nog steeds na 4 dagen om de 2 a 3 uur keihard huilen en rechtop in zn ...
Sterkte mama, het is soms zo zwaar, je doet het super goed en ook dit gaat voorbij 😘