33 Reacties

één jaar geleden

Ik volg thenewsleepcoach op insta. Hier inmiddels weer een perfecte slaper sinds een aantal weken na het kopen van haar routinegids. Misschien helpt dit jullie. Ze deelt ook in haar story’s veel ‘problemen’. Heel interessant.

één jaar geleden

Reactie op CRLS2010

Ik volg thenewsleepcoach op insta. Hier inmiddels weer een perfecte slaper ...
Ja ik ben daar altijd een beetje sceptisch over, alles ging goed tot 3 weken terug. Altijd een fijne doorslapen geweest zowel overdag als snachts, nu nog steeds overdag slaapt ze perfect het naar bed brengen ook geen probleem alleen dan word ze na 1 uur wakker over de rooie en wilt dan weer moeilijk gaan slapen maar als ze eenmaal slaapt slaapt ze snachts ook zo goed als door. Dus ik weet gewoon niet waarom dat ene gedeelte niet lukt maar denk dat het echt een fase is

één jaar geleden

Nou eindelijk na ruim een maand zijn we eruit hoor jeetje mine dit was echt de ergste slaapregressie/sprong tot nu toe… maar onze kleine meid slaapt lekker door. Bedankt voor al jullie verhalen/ tips ❤️

één jaar geleden

Reactie op yenna 🍀

Nou eindelijk na ruim een maand zijn we eruit hoor jeetje mine dit was echt ...
Ah gelukkig! Wij beginnen hier weer opnieuw lijkt het 😳

één jaar geleden

Reactie op baby1994

Ah gelukkig! Wij beginnen hier weer opnieuw lijkt het 😳
Oh bahh meen je niet, nou succes dan 🥹🍀

één jaar geleden

En daar gaan we weer sprong 7 😭😭😭

één jaar geleden

Reactie op yenna 🍀

En daar gaan we weer sprong 7 😭😭😭
Hier ook... Al 3 weken aan de gang... Echt drama

één jaar geleden

Reactie op Vandenberge

Hier ook... Al 3 weken aan de gang... Echt drama
Pff wat erg, ik blijf maar vasthouden dat het echt fases zijn en zo weer voorbij kan zijn maar pittig is het zeker

één jaar geleden

Reactie op yenna 🍀

Pff wat erg, ik blijf maar vasthouden dat het echt fases zijn en zo weer vo ...
Waar heeft jullie kindje last van?

één jaar geleden

Reactie op Vandenberge

Waar heeft jullie kindje last van?
Wist ik het maar😂 nee ik denk slaapregressie en sprong 7 en 4 boven tanden die doorkomen. Maar het is al iets minder dan de vorige regressie dus hopelijk snel over duurt al bijna weer 2 weken

één jaar geleden

Het kan helpen je kindje te leren vertrouwt te geraken met het bedje en hem net voordat hij in slaap valt er in te leggen, desnoods met een matras voor jezelf er naast. Wat er nu gebeurd is, hij valt op een vertrouwde plek in slaap (in je armen), wordt weggelegd terwijl hij slaapt en als hij wakker wordt ligt hij ineens op een totaal andere plaats dan waar hij in slaap is gevallen. Bedenk jezelf eens als je lekker in je bed ligt te slapen en je wordt ineens wakker op de zetel en je hebt geen idee wat er is gebeurd of hoe je hier bent geraakt. Dit is voor een baby niet anders. En ookal is dat helemaal je bedoeling niet, dit is voor je kind wel een deuk in het vertrouwen. Dus van zodra je het nog maar probeerd schiet hij alweer wakker. Het kan ook zijn dat het even een stap te ver is en dat er een stap terug genomen moet worden (zoals bij je in bed) om daarna weer verder te kunnen. Dus eigenlijk is het heel goed dat je je kindje bij je neemt want dat heeft hij nu even nodig. Ik volgde de cursus 'liefdevol zelfstandig slapen' van Anja Caers (happybabycoach) op instagram. Een echte aanrader !

één jaar geleden

Ik was er dus echt klaar mee na 10 maanden slechte nachten dus ben toch een slaaptraining gaan doen. Mevrouw slaapt nu door ‘s nachts en overdag goede dutjes!! Ik dacht dit gaat nooit meer goedkomen 🤣

één jaar geleden

Reactie op Brke

Het kan helpen je kindje te leren vertrouwt te geraken met het bedje en hem ...
Dit is het probleem niet mijn kind zit in een ‘slaapgeressie’ mijn kind slaapt namelijk al vanaf de eerste week na de geboorte in haar eigen bed en tot deze regressie begon daar nooit problemen mee gehad, toen ik dit bericht schreef heeft dit 4 weken geduurd en toen 4 weken weer gewoon zoals vanouds nu zitten er we er weer in eentje al 3 weken maar wel minder zwaar dan de eerste plus ik leg haar wakker terug ik ben 9 van de 10 keer of maak haar nog even wakker door over haar hoofdje te wrijven. (En het is en zij) Bedankt voor je bericht maar is op mijn probleem toen de tijd en nu weer geen aanvulling. Ik was mij namelijk voor ik dit typte niet bewust van überhaupt ‘slaapregressies’