140 Reacties

2 jaar geleden

Hoi!, omdat het inwendig is moet je het in spiegelbeeld bekijken. Dat zou b ...
En dit 6 weken

2 jaar geleden

Hallo, dit is mijn uitwendige echo van 7 weken +6 dagen. Ik ben vergeten te vragen waar de placenta ligt. Kan iemand dat zien?

2 jaar geleden

👇🏽

2 jaar geleden

Reactie op Dyl

👇🏽
Ik zie dit dus echt niet haha lijkt wel of mijne in het midden zit ik heb dus echt geen idee ?

2 jaar geleden

Reactie op Felicia_

Ik zie dit dus echt niet haha lijkt wel of mijne in het midden zit ik heb d ...
Ik kom er zelf ook niet uit met mn eigen echo hoor hahaha🤦🏽‍♀️🤣

2 jaar geleden

Wat denken jullie ? Inwendige echo 6 W 6 D

2 jaar geleden

Wat grappig nooit van gehoord

2 jaar geleden

Reactie op Dyl

👇🏽
Bedoelen ze de dooierzak met de vlek

2 jaar geleden

Vandaag bij VK geweest, 6+4wkn nu. Maar geen echo gehad, was te vroeg volgens haar.. nu nog 10 dagen wachten, 20 mei wel de 1e echo! Been heel benieuwd, vorig jaar een miskraam gehad bij 8 weken. 1 jaar geen succes nu zeer pril weer zwanger😄 we hopen zo op n kloppend hartje🥰

2 jaar geleden

Reactie op Yippie

Vandaag bij VK geweest, 6+4wkn nu. Maar geen echo gehad, was te vroeg volge ...
Ik duim met jullie mee ❤️😍

2 jaar geleden

Dit is met 9 weken.. Uitwendig.. Ben benieuwd wat denken jullie?

2 jaar geleden

Wel grappig dat iedereen vraagt, maar bijna niemand voor elkaar en poging doet om mee te kijken/ denken haha. Ik heb overigens geen foto geplaatst, maar vond het interessant om het topic door te nemen😅

2 jaar geleden

Reactie op Kahoe

Wel grappig dat iedereen vraagt, maar bijna niemand voor elkaar en poging d ...
Haha ja dat viel mij ook al op, ik heb wel een foto geplaatst maar aan de reacties te zien word het misschien te veel om te reageren er zijn er als ik het goed maar 2 die het kunnen zien🙈

2 jaar geleden

Reactie op Kahoe

Wel grappig dat iedereen vraagt, maar bijna niemand voor elkaar en poging d ...
Hahah ja mss komt dat omdat ik en veel anderen er niks van snappen🙈🤣😜 ik zie echt niks in echo's... Alleen een baby de rest snap ik echt niet dus vind t super knap als mensen t kunnen voorspellen🥰

2 jaar geleden

Reactie op 3xmama_

Hahah ja mss komt dat omdat ik en veel anderen er niks van snappen🙈🤣😜 ik ...
Precies dat! Ik heb soms al moeite om een baby in de echo te kunnen zien 🫢 laat staan een voorspelling 😅

2 jaar geleden

Vandaag met 6 weken een inwendige echo gehad. Kan iemand mij vertellen wat het kan zijn🤷🏻‍♀️ ik ben er zelf slecht in

2 jaar geleden

Inwendige echo met 6 weken. Kan iemand mij helpen met wat het zou kunnen zijn? Zelf snap ik het niet helemaal. Bedankt alvast

2 jaar geleden

Zou iemand het mij kunnen vertellen? Ik ben er niet zo goed in🙈 7+5 uitwendige echo

2 jaar geleden

Ik denk een meisje. Links boven zie je de streng. Inwendig

2 jaar geleden

Misschien hebben er mensen meer verstand van in het algemene Ramzi topic https://community.24baby.nl/forum/zwanger/het-algemene-ramzi-topic-deel-3-Ql43DO