8 Reacties

2 jaar geleden

Denk idd een reactie op paprika. Huisarts bellen kan geen kwaad. Maar zou de paprika voorlopig even buitenspel laten

2 jaar geleden

Ons kindje reageert op meer voedsel. Na een tijdje verdwijnen de rode plekken dan weer.

2 jaar geleden

Dit kan gebeuren. Nu staat paprika daar wat meer om bekend. Zo ook andere groenten als tomaat enzv. Hier een linkje over de groenten https://www.womenshealthmag.com/nl/voeding/a28709386/nachtschade-giftig-groentesoort/#:~:text=Allergie%20of%20gevoeligheid&text=Als%20je%20na%20het%20eten,stoffen%20die%20voorkomen%20in%20nachtschade. Mijn dochter heeft dit bij tomaat, er gaat niks fout ze krijgt alleen vlekken wat na verloop van tijd weer wegtrekt. Je kan altijd advies inwinnen natuurlijk.

2 jaar geleden

Reactie op iiiertje

Ons kindje reageert op meer voedsel. Na een tijdje verdwijnen de rode plekk ...
Moeten jullie hier voor prikken oid? Ik ben echt nul komma nul bekend met allergie of gevoeligheid voor eten

2 jaar geleden

Dit kan gebeuren. Nu staat paprika daar wat meer om bekend. Zo ook andere g ...
Wat een fijn artikel, dank je wel !! Geef jij nog wel gewoon tomaat ?? Ik zal wel even een update geven als In de HA heb gesproken!

2 jaar geleden

Reactie op Charlievp

Moeten jullie hier voor prikken oid? Ik ben echt nul komma nul bekend met a ...
Niet dat ik weet. Ik heb het idee als we zijn mondje meteen af doen en tijdens het eten tussendoor af doen het veel minder is. Van de opvang komt hij bijvoorbeeld best vaak met rode vlekken terug. Soms denk ik wel eens dat ze daar geen tijd hebben om te poetsen, als ik weer een stukje fruit in zijn wenkbrauw zie😂. Dus bij onze zoon werkt het goed om tussendoor even schoon te maken. Moet ook wel zeggen dat hij de vlekken vooral op zijn wangen en rond zijn mond krijgt.

2 jaar geleden

Reactie op Charlievp

Wat een fijn artikel, dank je wel !! Geef jij nog wel gewoon tomaat ?? Ik ...
Jaa ze vind tomaten heerlijk😅 dus ze krijgt die van ons wel gewoon. Mocht ze nou zwellingen krijgen ofzo dan zou ik t niet meer doen

2 jaar geleden

Update; Huisarts gesproken en geen alarmbellen oid. Gewoon over een weekje of 2 nog een paar keer aanbieden en kijken of het weer gebeurd. Op basis daarvan kijken of de reactie erger wordt.