19 Reacties

4 maanden geleden

Volg ik heb er al tig geprobeerd allemaal lekken z4

4 maanden geleden

Deze van Nuby is een aanrader. De beker lekt niet. Verkrijgbaar bij kruidvat, trekpleister etc.

4 maanden geleden

Wij hebben een beker van Mepal. Zijn we ook dik tevreden over

4 maanden geleden

Wij hebben ook de rietjesbeker van Nuby.

4 maanden geleden

Ik heb er nu een van de wibra tot op heden lekt deze rietjes beker nog niet

4 maanden geleden

Wij hebben die van Munchkin. Helemaal top!

4 maanden geleden

Kruidvat gaat hier al lange tijd goed

4 maanden geleden

Wij hebben een rietjesbeker van de action. Vind ik tot op heden degene die het minste lekt. En kost nog geen 2euro.

4 maanden geleden

Reactie op S-F

Deze van Nuby is een aanrader. De beker lekt niet. Verkrijgbaar bij kruidva ...
Blijft er bij jullie geen drinken in het rietje staan? Mijn schoonmoeder heeft deze maar vind deze zo lekker/smeren.

4 maanden geleden

Wij zijn juist overgestapt van action en kruidvat bekers naar de Hema en sinds dien geen problemen meer met lekken.... dus ook een kwestie van geluk

4 maanden geleden

Ik heb veel goede verhalen gehoord over de flessen van Kambukka

4 maanden geleden

Ik heb die van Kruidvat eigen merk alleen ff op de kop houden als je er net drinken in heb gedaan en daarna lekt hij minimaal

4 maanden geleden

Wij hebben er 1 van Nuby, lekt niet

4 maanden geleden

Reactie op Coco_ECD

Ik heb er nu een van de wibra tot op heden lekt deze rietjes beker nog niet ...
Ja deze hebben wij ook, goede beker indd. Weinig lek

4 maanden geleden

Ik gebruik thuis een open beker of munchkin 365, maar voor onderweg wel een rietjesbeker. Mijn kind heeft die van Camelbak, helemaal lekvrij.

4 maanden geleden

Ik heb pas een van Liewood aangeschaft. Een RVS beker. Ben er zo tevreden over. Eerst ook die van HEMA geprobeerd, drama in de tas. Ook die van Hegen geprobeerd, lekte niet, maar als die op de grond viel (of ze gooide hem 😅) sprong de dop eraf..

4 maanden geleden

Die avent en diffrax vinden we hier goed. Geen van beiden lekken.

3 maanden geleden

Ik ben fan van de rietjes beker van pura. Helemaal RVS en siliconen ook en dus gifvrij

3 maanden geleden

Onze zoon snapt de rietjesbeker na heel lang oefenen nog niet goed en blijft hem maar op zijn kop houden... dan vult het rietje dus alleen met lucht en niet meer met drinken. Hij kan soms uit een open beker drinken maar dan heb ik echt te weinig geduld/energie voor ongelukjes. Sochtends en savonds geven we vaak echt nog een fles. Zijn jullie daar al helemaal mee gestopt? Tips? Krijgt je kindje dan tijdens het avondeten voor het laatste een beker drinken? Of de rietjesbeker met een boekje lezen voor het slapen?