6 Reacties

één jaar geleden

Wij gaan ook binnenkort op vakantie. Naar amerika lekkere jetlag en goeie roadtrip op de planning. Ik denk hoe makkelijker je zelf bent hoe makkelijker het gaat. Kijk gewoon hoe het gaat en las rustmomenten in als je ziet dat het ene niet werkt. Maar ook ga het ook ondervinden straks

één jaar geleden

Nou ik ga morgen dus ook en hier dacht ik ook over na. Want in het hotel is het avondeten bijv om 8 uur en hier slaapt ze ook rond 7 soms wel wat later hoor. Weet ook niet hoe ik dit ga doen

één jaar geleden

Positieve ervaring gehad! Wij zijn in Spanje geweest en hebben overdag haar slaapjes veelal in het huisje gedaan. Maar wij hebben een privé zwembad dus tijdens haar slaapjes konden wij gewoon zonnen/zwemmen. Slaapjes hebben wij uitgesteld. Vaak deden wij haar middagslaapje tussen 16.00/17.00 en dan sliep ze vaak 2 uurtjes🤷🏼‍♀️. Om 8 uur gingen wij dan uit eten. Haar laatste fles gaven wij dan in het restaurant net voordat wij eten kregen. Dan was zij super gezellig! Doordat zij rond 22.00 uur naar bed ging sliep ze sochtends ook tot een uur of 10. Thuis hebben wij haar sochtends om 8 uur uit bed gehaald. Dus kwamen binnen een dag weer in haar oude vertrouwde ritme

één jaar geleden

Ik zou wel iets van een ritme aanhouden, wij deden het om de dag. We merkte dat het veel prikkels gaf op de dag en ze daardoor moeilijk in slaap kwam, terwijl we haar normaal in bed leggen en weg is.

één jaar geleden

Maak je geen zorgen, komt goed. Wij zijn 2 weken naar Frankrijk geweest en deden haar gewoon rond 17.00/18.00 nog even naar bed, konden wij ons aankleden en douche. Daarna maakte we haar wakker en gingen we uiteten en kreeg zij ook een hapje. Vaak tegen 21.30/22.00 lag ze er dan weer in en sliep ook goed door. Wij deden wel de eerste 2 dagen even rustiger aan omdat ze ook moest bijkomen van de reis (we gingen met de auto) Eenmaal thuis was het eigenlijk gewoon weer zoals daarvoor, normale bed tijd (19.00/19.30), was misschien even 2 dagen stoeien maar daarna weer prima. En inderdaad zoals gezegd werd, als je er zelf makkelijk bent gaat het ook gemakkelijk.

één jaar geleden

Vaak kan je wel afwijken in een andere omgeving, en een ritme creëren voor die plek. Dan wanneer je thuis bent weer het oude ritme en pakken ze dat weer op omdat het bekend is. Wij zijn thuis wel van de volgorde, maar niet op de klok. En op vakantie probeerde we dat ook zo te doen. Maar dat lukte totaal niet, maar verder helemaal geen problemen gegeven. Wat eerder ook gezegd werd, om 17.00 te laten slapen als je een avondprogramma hebt.