5 Reacties

7 maanden geleden

Klinkt voor mij persoonlijk dat hij nog niet helemaal toe is aan 1 slaapje. Ons dochtertje komt 3 dagen per om 0700 uur uit bed vanwege gastouder en peuterspeelzaal broer, dan gaat ze er om 10 uur weer in tot 1200 uur. 1500 uur er weer in tot 1630 uur, avond tussen 1900 en 1930 uur erin. Op de andere mag ze slapen tot 0800 uur, slaapt ze van 1100 tot 1300 uur, van 1530 tot 1630 uur en weer tussen. 1900 en 1930 uur erin.

7 maanden geleden

Reactie op C hantal

Klinkt voor mij persoonlijk dat hij nog niet helemaal toe is aan 1 slaapje. ...
Mee eens! Maar ja schreeuwt moord en brand bij het ochtend slaapje dus ja dan moet je iets hè. Dat is een beetje de ellende 🙈 mooi schema heb je!

7 maanden geleden

ik denk eerlijk gezegd ook wat w4inig slaap... dat krijsen kan oververmoeidheid zijn... ik zou zeggen blijven proberen. hier heb ik ook al eeens dagen gehad dat het me dik een uur kostte voordat ze sliep, maar vervolgens sliep ze dan wel dik 2u (dus toch nodig). Hier wordt ze smorgens vanz4lf wakker(tussen 7u en half 9). vervolgens twee uur later weer naar bed voor dik 1.5 tot 2u slapen. dan ongeveer 3 uur later weer naar bed voor alweer 1.5 tot 2 u. en dan standaard tussen 19 en 19.30 naar bed. Ze staat daar echt naar en gaat dan ook slapen

7 maanden geleden

Reactie op brennie38

Mee eens! Maar ja schreeuwt moord en brand bij het ochtend slaapje dus ja d ...
Daar moet je soms echt even doorheen, wij hebben weken gehad dat het middagslaapje drama was maar ze bleef mooi liggen. Speelt en brabbelt een beetje, ook krijsen ja maar ze blijft in bed.

7 maanden geleden

Reactie op Michhh15

ik denk eerlijk gezegd ook wat w4inig slaap... dat krijsen kan oververmoeid ...
Wauw haha slaapkopje hoor! Mijn oudste sliep ook vrij weinig overdag. En als ik mijn moeder moet geloven deed ik dat ook 😅 Ik ben er mee eens hoor over dat ochtend dutje maar het is echt krijsen. Maar echt. En ik laat hem sws een half uur doen maar hij is dan zo overstuur dat hij zeker niet gaat slapen. En dat is al even zo. Vandaar nu een effectief goed middagslaapje maar ja dus gekrijs ‘s avonds of a nachts is ook niet leuk