18 Reacties

één jaar geleden

Geen tips, ik benieuwd of iemand hier de gouden tip heeft. Ons zoontje heeft nog nooit langer dan 3 uur achtereen geslapen. Hij is vanaf 22.00/22.30u om het half uur, uur wakker. Hij is niet rustig te krijgen door te troosten/knuffelen. Hij wil alleen maar drinken, drinken, drinken. Dochters hadden dit ook altijd, daar ook niet een oplossing gevonden. Als we hem weer terug in zijn bed leggen na een voeding gaat hij gelijk krijsen. En hij houd niet zelf zomaar op. Kan gerust een uur lang om de 5 minuten heen gaan en weer instoppen en aangeven dat hij weer lekker kan gaan slapen en dan geeft hij zich nog niet over. Afgelopen nacht hem ook geen borst gegeven aangezien het een half uur, max uur geleden was dat hij had gedronken. Blijft hij mij bestormen en draaien keren en krijsen. Tja, na een uur heeft hij toch de worstelpartij gewonnen en valt hij weer voor een half uur aan de borst in slaap en beginnen we daarna weer opnieuw 😔 Het is heel vermoeiend..

één jaar geleden

Reactie op AHo

Geen tips, ik benieuwd of iemand hier de gouden tip heeft. Ons zoontje hee ...
Dat klinkt ook heftig!! Ik heb niet het idee dat ze bij ons honger heeft. Als ik haar de fles geef drinkt ze het wel op maar slaapt ze niet verder ofzo🫠... het is wat met die kleintjes hah!

één jaar geleden

Reactie op Irene94

Dat klinkt ook heftig!! Ik heb niet het idee dat ze bij ons honger heeft. A ...
Nou idd, heel lastig. Misschien dat jullie dochter is een sprong of regressie zit?

één jaar geleden

Reactie op AHo

Nou idd, heel lastig. Misschien dat jullie dochter is een sprong of regres ...
Volgens de oei ik groei app nog 5 dagen in sprong 7. Normaal doet ze niet zo mee aan die sprongen 😝

één jaar geleden

Wij nemen hem gewoon in bed bij ons als hij niet meer in zn bedje wil slapen, blijft anders ook wakker. Bij ons slaapt hij zo door tot 7u ongv. Gelukkig niet iedere nacht..

één jaar geleden

Reactie op AHo

Geen tips, ik benieuwd of iemand hier de gouden tip heeft. Ons zoontje hee ...
Helpt het misschien om voor het slapen gaan olvarit pap te geven. Ik geef ook borstvoeding en had dit ook nu komt ze nog maar 1 a 2 keer per nacht voor voeding ligt er een beetje aan hoeveel ze over de dag gedronken heeft.

één jaar geleden

Reactie op Didjaa

Wij nemen hem gewoon in bed bij ons als hij niet meer in zn bedje wil slape ...
Dat doen wij inderdaad ook maar dan valt ze bij ons ook niet in slaap... of pas naar een uur ofzo😵‍💫

één jaar geleden

Reactie op Didjaa

Wij nemen hem gewoon in bed bij ons als hij niet meer in zn bedje wil slape ...
Wij doen dit ook, alleen ook dan blijft hij bij ons onrustig en wil alleen maar drinken. Jullie zoontje gaat wel gelijk weer verder slapen?

één jaar geleden

Reactie op Kim Middelkoop

Helpt het misschien om voor het slapen gaan olvarit pap te geven. Ik geef o ...
We hebben geprobeerd idd pap te geven, en daarna nog zo aan de borst. Maar dat heeft geen verschil gemaakt. Jullie deden het ook na het avondeten? Hoeveel eet/ drinkt ze overdag?

één jaar geleden

Reactie op AHo

Wij doen dit ook, alleen ook dan blijft hij bij ons onrustig en wil alleen ...
9/10x slaapt hij gelijk door.. een enkele keer raust hij nog door bed een half uur max. Drinken wil hij gelukkig niet 🫣

één jaar geleden

Reactie op Irene94

Dat doen wij inderdaad ook maar dan valt ze bij ons ook niet in slaap... of ...
Oef wat pittig! Hier ook niet altijd gelijk, maar hou vaak de punt van zn slaapzak vast en blijf steeds herhalen, Judah het is nacht, kom maar bij mama slapen (of papa) kom maar liggen.. vaak komt hij dan 2sec liggen en zoekt dan net als een hondje weer een plekje in bed. Uiteindelijk is hij er zo moe van, dat hij mn hand pakt, er met zn hoofd op gaat liggen en verder slaapt.. duurt soms ook wel een half uur hier

één jaar geleden

Reactie op Didjaa

Wij nemen hem gewoon in bed bij ons als hij niet meer in zn bedje wil slape ...
Same, iedereen slaapt en iedereen blij haha

één jaar geleden

Hebben wij ook sinds een week en die van ons is deze week 10 maanden. Ik denk dat het komt door een combinatie van tandjes en frustratie van nog niet kunnen staan maar wel willen. Er vinden zoveel veranderingen plaats dat ze het niet goed kan verwerken en zorgt voor onrust in de nacht. Zal vanzelf beter worden maar vind het ook erg pittig icm werk 😕

één jaar geleden

Reactie op Passiebloem

Hebben wij ook sinds een week en die van ons is deze week 10 maanden. Ik de ...
Dat idee heb ik dus bij haar niet. Ze heeft al 8 tandjes, kan al staan en stapjes langs de bank bijvoorbeeld. Ze staat nu even stil qua ontwikkeling. Nouja er is voor ons van buitenaf niks te zien

één jaar geleden

Ohhhhhhhh zo herkenbaar. Vannacht van 3 tot 5 met haar gezeten. Wegleggen is krijsen en gillen, niet normaal. Maar haar in slaap wiegen betekent een staarwedstrijd, want ze doet haar ogen gewoon niet dicht. Al is ze dood op. En toen werd ze om 6 uur weer wakker met een hele hoop gegil en gekrijs. Vind het mega pittig. Ben echt dood op en snap er helemaal niks meer van..

één jaar geleden

Reactie op Vlindertje3

Ohhhhhhhh zo herkenbaar. Vannacht van 3 tot 5 met haar gezeten. Wegleggen i ...
Vervelend he? Ik snap er ook echt helemaal niks van. Alleen dat het super zwaar is en dat de relatie in het huis er ook niet beter op wordt 😅. Men o men, hoop dat het snel voorbij is

één jaar geleden

Reactie op Irene94

Vervelend he? Ik snap er ook echt helemaal niks van. Alleen dat het super z ...
Het is zeer moeizaam allemaal. Ze zet het zo hard op een gillen dat we naar de huisarts zijn geweest deze week. Het klinkt gewoon alsof je haar pijn doet. Zij kon niks vinden, dus gewoon een fase? Overdag duurt het ook heel lang voordat ze slaapt. En korte dutjes. Overdag snel chagrijnig. Tussen ons in slapen mag ook niet, want dan denkt ze dat het speeltijd is, maar daar is ze te moe voor. Dus dan weer gillen. Gisteren soort van half zittend en liggend met haar gelegen in bed. Dat was een soort van oké. Toen sliep ze wel. Ik dommelde wat. Heftig hoor. Nog nooit zo'n last gehad van een sprong/regressie etc. Normaal doet ze daar niet aan 😅

één jaar geleden

Reactie op AHo

We hebben geprobeerd idd pap te geven, en daarna nog zo aan de borst. Maar ...
Om 16:30 avondeten en om 18:45 50 ml borstvoeding met pap 1,5 lepel pappoeder en dan als ze het op heeft iedereen weltrusten zeggen en naar boven pyjama aan en dan tot 20:00/20:10 aan de borst als ze slaapt leg ik haar in bed over de hele dag door weet ik niet precies wat ze drinkt maar meestal drinkt ze rond de 450 ml en dan in de ochtend als ze uit bed komt en als ze naar bed gaat drinkt ze aan de borst 30 minuten tot 1 uur. Maar durf niet precies te zeggen hoeveel ze over de hele dag drinkt