10 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben een dooky zonnedoek echt een top ding hebben er uiteindelijk nog een paar extra gehaald voor bij opa en oma, de kinderwagen en voor de maxicosi

één jaar geleden

Reactie op Kim Middelkoop

Wij hebben een dooky zonnedoek echt een top ding hebben er uiteindelijk nog ...
die leek me ook ideaal ja alleen kon ik dus niet vinden of die op zo'n reis buggy kan die vooruit kijkt

één jaar geleden

Reactie op djane993

die leek me ook ideaal ja alleen kon ik dus niet vinden of die op zo'n reis ...
Ja hij zit met ringen vast dus past op eigenlijk op alle buggy's en kinderwagens

één jaar geleden

Wij hebben hem op onze joie literax en onze kinderwagen en daar past hij allebij goed op

één jaar geleden

Raden ze zonnedoeken niet af? Ivm dat het niet goed kan “doorwaaien” dan? De warmte kan dan niet weg onder de kap en het doek. Ons werd een parasol aangeraden, want dan kan de warmte onder de kap heel goed weg en die kan op elke buggy/kinderwagen

één jaar geleden

Reactie op MamaAnoukZ

Raden ze zonnedoeken niet af? Ivm dat het niet goed kan “doorwaaien” dan? D ...
Dat klopt maar dat is alleen als je het helemaal afsluit. wij hebben hem als we hem niet gebruiken opgerold op de zonnekap van de wagen of buggy liggen en als we hem wel gebruiken hebben we hem aan het frame of half opgerold hangen zodat ze geen zon in haar ogen krijgt en dat er altijd wel wind doorheen kan maar je mag bijvoorbeeld geen hydrofieldoek tegen de zon gebruiken omdat het dan inderdaad te warm kan worden en de kindjes dan oververhit kunnen raken. Zoals op de foto hebben wij hem als we hem gebruiken

één jaar geleden

Zo ziet het eruit als wij hem gebruiken

één jaar geleden

Reactie op Kim Middelkoop

Dat klopt maar dat is alleen als je het helemaal afsluit. wij hebben hem al ...
Oooh jaaa! Zo zou ik het inderdaad ook wel doen!☺️

één jaar geleden

Top, dank voor reacties!

één jaar geleden

Ik heb een dunne lange sjaal met van die handoek klipjes standaard bij mij in de kinderwagen. Vind het ideaal, soms voor de zon maar als het net wat kouder is dan ik dacht dan vouw ik hem een paar keer op en heeft ze een prima dekentje