28 Reacties

één jaar geleden

Reactie op margarethd

Het valt me op dat niemand hier een schema deelt met borstvoeding, dus ik d ...
Ik heb tot 8 maanden borstvoeding gegeven. De flessen waren toen voedingen, als ze te hongerig was kreeg ze een 4e voeding zoals ze nu een extra fles krijgt.

één jaar geleden

Worden ze bij jullie niet meer wakker snachts voor voeding? Ik hanteer ook een schema van 3 flesjes overdag en fruit en groente hapjes een boterham en thee enzo. Maar de mijne wordt toch elke nacht wakker rond 3 a 4 uur en wilt dan echt een fles. 🥲 hij sliep een hele lange tijd door, en sinds 2 a 3 maanden niet meer. Weet het soms echt niet meer.

één jaar geleden

Worden ze bij jullie niet meer wakker snachts voor voeding? Ik hanteer ook ...
Nee hier niet.. maar wij hebben geluk: Eva is niet meer in de nacht gekomen voor een fles vanaf dat ze 6 weken was 🤐. Gelukkig werkte dat ook prima in combinatie met mijn borstvoeding destijds. Ze heeft 1 weekje gehad waarbij ze het even lastig had, maar verder weinig te klagen..

één jaar geleden

Worden ze bij jullie niet meer wakker snachts voor voeding? Ik hanteer ook ...
Nee, ze slaapt door (klokje rond 11 a 12 uur van 21.00/22.00 tot 09.00/10.00) Ze heeft wel rond 4 mnd wat moeite gehad met slapen. Misschien is je kindje nog niet toe aan 3 flessen ipv 4.

één jaar geleden

Worden ze bij jullie niet meer wakker snachts voor voeding? Ik hanteer ook ...
Hier ook rond 3 uur, afgelopen twee nachten rond 4 uur. En vaak ook nog wel rond 23/24 wat niet echt nacht is maar dan slaap ik zelf wel.

één jaar geleden

Oh wel verschillend dus 😅

één jaar geleden

Worden ze bij jullie niet meer wakker snachts voor voeding? Ik hanteer ook ...
Normaalgesproken niet. Maar laatste twee nachten heel onrustig, huilen, kletsen en doen dus wel even een klein flesje gegeven. Sprong, slaapregressie, tandje, zeg het maar... Normaal slaapt ze de nacht door maar dat doet ze al heel lang. Wel lang al twee a drie maanden niet! Vervelend... Misschien iets meer eten nog overdag? Of papfles 's avonds?