13 Reacties

9 maanden geleden

Hahah onze dochter krult ook altijd haar tenen naar binnen heel speciaal 😂

9 maanden geleden

Hier ook! Heb nu soort slofjes gekocht (weet merk ff niet) maar die gaan ZO makkelijk aan 🫠. En heb een maatje groter ook, die doe ik haar aan als ze gewoon meegaat met wandelen en dus niet echt zelf gaat staan enzo.

9 maanden geleden

Bij ons is het gillen als ik een schoen probeer aan te doen

9 maanden geleden

Ik kreeg de tip van schoenenwinkel om om boven opende voet /enkel te duwen dan houden ze hun tenen recht

9 maanden geleden

Reactie op Anne evers

Ik kreeg de tip van schoenenwinkel om om boven opende voet /enkel te duwen ...
Goede tip! Ga ik eens proberen. Onze zoon doet ook altijd zijn tenen opkrullen 😅

9 maanden geleden

Ik heb ergens een filmpje gezien dat als je het sokje strak trekt bij de wreef/ enkel, dat dan ook de tenen niet zo makkelijk krom kunnen. Ben het nog aan het oefenen ;)

9 maanden geleden

Ik word er gek van.. ik vind. Tzoo zonde als hy ze niet aankan/wil

9 maanden geleden

Ik ben heel benieuwd waarom jullie je kindje al schoentjes aandoen? Lopen jullie kleintjes al buiten?

9 maanden geleden

Reactie op hkhv

Ik ben heel benieuwd waarom jullie je kindje al schoentjes aandoen? Lopen j ...
Ik vind t wel erg koud buiten? En t matcht wel leuk met kleding t zijn wel “zachte” schoentjes

9 maanden geleden

Reactie op hkhv

Ik ben heel benieuwd waarom jullie je kindje al schoentjes aandoen? Lopen j ...
Zelf doe ik het idd voor de kou maar ze staat ook wel veel buiten etc.. dus ook daarvoor wel fijn! We doen haar verder niet vaak schoenen aan

9 maanden geleden

Hier ook tussendoor spelen in een winkel, toevallig dus met haar schoentjes aan haha :) Dit doet ze ook buiten bij plantenbakken. Lijkt me dan wel koud zonder schoentjes 😊

9 maanden geleden

Vandaag toevallig gehoord dat dit een soort reflex is zolang ze nog oefenen met staan en lopen, op die manier proberen ze grip te krijgen op de vloer. Zolang ze dit doen is ons aangeraden om nog geen schoentjes te kopen maar slofjes te gebruiken. Als ze dit niet meer doen, zou je over kunnen stappen op schoentjes

9 maanden geleden

Reactie op Lilizzy

Zelf doe ik het idd voor de kou maar ze staat ook wel veel buiten etc.. dus ...
Onze meid loopt inderdaad al een tijdje en zou ook buiten kunnen lopen denk ik. Ben nog opzoek naar fijne schoenen voor haar.