6 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben het eerste jaar van ons zoontje gewoon 1x schoentje gezet, klein cadeautje voor allemaal en chocoladeletter (voor hem een lekker potje). Verder niks eraan gedaan! Nu word ons dochtertje 4 december 1 en ons zoontje is net 3 jaar, dus dit jaar wel. Kleine schoencadeautjes en op 3 december Sinterklaas.

één jaar geleden

Zoontje word januari 3 jaar dus we gaan voor het eerst wat doen, aangezien hij het nu denk ik iets meer gaat begrijpen. Dochter is nog 9 maanden

één jaar geleden

Wij hebben het destijds wel gedaan, maar is meer voor jezelf en de foto’s haha. Snappen er toch niks van. Nu is m’n zoontje 4 en m’n dochtertje wordt bijna 1, dus nu moeten we wel. Maar doe ik vooral nuttige cadeautjes (of misschien al wel dingen die in huis liggen haha)

één jaar geleden

Hier gaan we gewoon naar de intocht , schoentje zetten , huis versieren voor zowel Sinterklaas als kerst , hij krijgt er mischien nog niet zoveel van mee maar wij gaan er dubbel zoveel van genieten haha

één jaar geleden

Ik denk dat het dit jaar nog niet echt anders gaat dan normaal. Misschien mag ze haar schoen zetten maar dat is dan omdat ik dat leuk vind, haha (ze heeft ook nog geen schoenen dus dat wordt een sok zetten). Sinterklaas vieren we met familie met alle kindjes en ik hoop dat een beetje binnen de perken te houden qua cadeaus. Van ons krijgt ze niks, van de andere 2 gezinnen denk ik iets kleins en van opa en oma ongetwijfeld veel te veel. Kerst hetzelfde verhaal, we hebben ervoor gekozen om er maar één dag op uit te gaan naar familie (daar krijgt ze één cadeautje) en de andere dag lekker thuis. Vind het zelf wel veel hoor, verjaardag én kerst én sinterklaas vieren. Op het lijstje dus ook praktische cadeaus zoals nieuwe slofjes, een pyjama en alvast een emmertje + schepje voor de zomer.

één jaar geleden

Reactie op Veer21

Ik denk dat het dit jaar nog niet echt anders gaat dan normaal. Misschien m ...
nou precies ik vind het ook veel! nu ben ik thuis gewend om met kerst ook niet per se veel te doen aan cadeaus, dus dat scheelt. Maar om Sint klein te houden dan voelt het toch alsof ik hem dan te kort zou doen ofzo haha gek he