9 Reacties

6 maanden geleden

Hoi mama, wat enorm pittig! Wij hebben dit zelf ook meegemaakt en ook ik ben nu 30 weken zwanger van de tweede. Ik heb zelf een video consult bij snuggels en Dreams geboekt en sindsdien is het een wereld van verschil! Heel fijn gesprek gehad met tips, waarbij er goed werd gekeken naar het slaapgedrag en onze reacties daarop. Ze werken daarnaast met verschillende slaaptrainingen, dus hou dit wel in het achterhoofd met wat je daarin prettig zou vinden. Nu heb ik weer een vrolijk en uitgeslapen mannetje zonder stress in de nacht. Natuurlijk zitten er nog nachten bij dat hij wat meer hulp van ons nodig heeft, maar dat hoort erbij en is een wereld van verschil met het slaapgebrek wat hij en wij hebben gehad. Veel succes!!

6 maanden geleden

Hoi, dit is zo herkenbaar. Wij hebben ook een zoontje van 1 jaar en 3 maanden en zelf 35 weken zwanger. We zijn overdag naar 1 slaapje gegaan dat hielp iets. Verder is die veel bezig met zijn ontwikkeling om te lopen. Loopt die van jullie al ? Dat het daar mee te maken kan hebben.

6 maanden geleden

Reactie op Sanglen

Hoi, dit is zo herkenbaar. Wij hebben ook een zoontje van 1 jaar en 3 maand ...
Hij zet hier en daar wat losse stappen, maar echt lopen doet hij niet. Zou inderdaad een ontwikkeling kunnen zijn.

6 maanden geleden

Reactie op Liek92

Hoi mama, wat enorm pittig! Wij hebben dit zelf ook meegemaakt en ook ik be ...
Dank je wel! Ik ga eens wat onderzoek doen!

6 maanden geleden

Wij zijn er net doorheen. Pff was heftig, ben zelf ook zwanger van de tweede. Wat voor ons hielp is gewoon je kind volgen en niet strijden. Samen op bed liggen om zo in slaap te vallen en dan overleggen in haar eigen bedje. Werd ze snachts wakker, gewoon bij ons leggen dan sliep ze meestal wel door. Snachts een blok wakker? Tv aan tot ze weer moe werd dan kan je zelf blijven liggen. Zo maar een beetje door tobben tot het beter wordt. Laat de angst van "straks wil ze nooit meer anders" los. Dit is niet waar, na deze fase komt er weer wat nieuws. Onze dochter loopt nu, praat nieuwe klanken, kan ineens weer zelfstandig spelen. En slaapt nu dus ineens weer zelfstandig in én door. Voor hoe lang dat is de vraag maar dat zien we dan wel weer. Succes mama komt goed!! 🍀

6 maanden geleden

Reactie op NaNa22

Wij zijn er net doorheen. Pff was heftig, ben zelf ook zwanger van de tweed ...
Oh dit is wel heel fijn om te horen dat er betere tijden aan gaan komen, want hier hetzelfde drama!

6 maanden geleden

Reactie op Sanglen

Hoi, dit is zo herkenbaar. Wij hebben ook een zoontje van 1 jaar en 3 maand ...
Die van ons is ook 1jr en 3 maand en liep vanaf 1 jaar. Maar helaas.. nog elke nacht feest! Weet ook echt niet wanneer het dan wél beter wordt. Elke keer dacht ik misschien als dit/dat ontwikkeld is, maar echt blijft helaas een hele slechte slaper

6 maanden geleden

Heel herkenbaar. Hier ook een hele slechte slaper, of veel wakker in de nacht of heel vroeg wakker (5.00)…

6 maanden geleden

Hoi, hier heb ik altijd baat gehad bij de slaapgids van slaaptipsvoorbabys. Als je wil kan je even berichtje sturen kan ik het toesturen…?