9 Reacties

één jaar geleden

Pfff wij hebben het ook met onze dochter, maar ze is van 3 januari dus ik kan me bijna niet voorstellen dat dit de 12 maanden slaapregressie is? Ze staat al wel en loopt langs meubels en achter de loopwagen, dus qua ontwikkeling zou het wel kunnen. Maar vooral heeel herkenbaar hoe vermoeiend het is.. wij zijn ook 1,5 uur bezig met naar bed brengen en dan is ze daarna ergens in de nacht nog 2 tot 3 uur wakker (vandaag werd ze om 3.45 wakker en ik ben nu maar weggelopen want ik weet het ook even niet meer 😅). Lig nu in bed te hopen dat ze zo zelf in slaap valt. Ik hoop zooo dat dit niet weken duurt.

één jaar geleden

Bij ons is het vorige week dinsdag begonnen trouwens.

één jaar geleden

Bij ons is hetzelfde. Iedere keer 1,5-2 uur voor dat hij slaapt, elke nacht 3-4 uur wakker. Slaapt ook heel licht. Mocht mijn blote voet even op de laminaat plakken en een nauwelijks hoorbaar geluid maken met het weglopen dan is hij weer wakker. Ik kan hem trouwens niet wegleggen want dan het is springen in bed en zeuren tot huilen, maar als ik hem wil wiegen, dan gaat hij overstrekken, slaan, uit mijn hand willen klimmen en huilen. Het is een drama dus. Wij gaan vandaag naar een osteopaat, ik hoop daar wat hulp te krijgen. Bij ons duurt dit al inmiddels 4 weken… Ik dacht altijd dat hij moeite heeft met een trauma (traumatische geboorte, couveuse kindje) maar als ik al de vergelijkbare verhalen lees, begin ik toch wel te twijfelen.

één jaar geleden

Hier hetzelfde, sinds 3 nachten is het elke nacht drama om weer in slaap te vallen na zijn nachtfles en duurt dit zeker langer dan een uur. Normaal nooit proberen met slapen. Ben benieuwd hoe lang deze fase zal duren.

één jaar geleden

Heeeel herkenbaar helaas. Meneer wil ook geen ochtendslaapje meer doen. Dus ik ben kapot😅

één jaar geleden

Reactie op Georgina R

Bij ons is hetzelfde. Iedere keer 1,5-2 uur voor dat hij slaapt, elke nacht ...
Heeft de osteopaat nog iets geholpen bij jullie? Wij gaan volgende week ook, zelfde probleem.

één jaar geleden

Reactie op Jnx87

Heeft de osteopaat nog iets geholpen bij jullie? Wij gaan volgende week ook ...
Nee helaas niet. Het lijkt juist nog erger te zijn. Hij begint nu plotseling ontroostbaar te huilen, en ongeacht wat ik doe, hij komt niet tot rust pas als zijn energie op is 💔😖 Die osteopaat zei trouwens dat het 1: heel normaal is bij een zo’n grote ontwikkelings sprong 2: dat ik hem verwend heb en dat ik maar 2 x terug mag gaan om hem te troosten en daarna moet hij het zelf doen…. Laten huilen dus…😤😤😤 Ik hoeft niet te zeggen hoe ik gereageerd had…🤬 Ik hoop dat het bij jullie een heel andere ervaring zal zijn💝

één jaar geleden

Ik heb maar toegegeven en laat hem nu 1 filmpje kijken van Teletubbies zodat hij rustig is, ik kan hem erna direct rustig wegleggen! Na 4 nachten van 1 tot 4 wakker te zijn geweest was ik er klaar mee 😂

één jaar geleden

Bij ons duurt dit inmiddels al bijna 5 weken 🫠 mag toch hopen dat het einde in zicht is 😅