35 Reacties
7 maanden geleden
Hier zoon van bijna 17 maanden hij heeftnog 2 slaapjes, heeft hij echt nog nodig. Maar wel lange wakker tijden dus het schema is ongeveer zo:
Rond 7.00 wakker
Rond 10.30 naar bed en slaapt dan max 1 uurtje dus 11.30
Dan weer om 15.30 naar bed en slaapt dan max tot 16.45
En dan om 20.45 weer naar bed.
Lange wakker tijden 3,5-4-4 uur. Maarja hij heeft het wel nog nodig dus het is beetje lastig allemaal. Blijft altijd weer zoeken. ☺️
7 maanden geleden
Wij hebben ook nog steeds een vroege vogel. We hebben het eerst ook met een slaapje geprobeerd, maar was ook geen succes. Toen hebben we hem vast om 9 in bed gelegd en dan Max een half uurtje. Dan maakte we hem wakker. En dan weer om half 1. Dan pakte die vaak nog anderhalf of langer. En dan Max 3 uur laten slapen op een dag.
7 maanden geleden
Hier meisje van 16,5 maanden oud.
Doet 1 dutje op een dag.
6:30/7:00 wakker
12:00 -13:30/14:00 naar bed voor middagslaapje
19:00/19:30 de nacht in.
Ons meisje heeft een wakkertijd van 5,5 uur.
Ik denk dat je naar je kind moet kijken wat zijn/haar wakkertijd is en niet naar hoe en wat ‘hoort’.
Ons meisje heeft veel energie en weinig slaap nodig. Ze slaapt overigens heel goed en is overdag gezellig aanwezig.
7 maanden geleden
7.30u maken wij hem wakker (rolluiken gaan dan omhoog)
11.00u - 13.00u slapen(nogmaals maken we hem wakker door rolluiken open te zetten)
19.30u- 20.30u douchen en slapen
7 maanden geleden
Reactie op Wao
Waarschijnlijk is de wakkertijd na het dutje niet lang genoeg.
De bedtijd ...
Dat begrijp ik maar als hij om 14 uur wakker is + 4.5 uur kom je uit op 18:30 uur…. En als hij ‘s ochtends om 6 uur wakker is is verlaten van het dutje geen optie. En ‘s ochtends laten slapen ook niet. Geloof mij we zijn al wat maanden onderweg 😉
7 maanden geleden
Tussen half 6-half 8 wakker. Tussen 12-13 naar bed. Slaapt tot 14-16 uur en naar bed 19-20 uur.
7 maanden geleden
Onze ochtend start meestal tussen 7 en 8. Ze gaat tussen half 12 en half 1300 op bed voor haar middag dutje meestal rond half 3 3 uur.
weer wakker.
Net hoe moe ze is maar meestal rond half 7 en 7 weer naar bed..
Ons meisje word eigelijk altijd vrolijk wakker mocht dit niet zo zijn weet ik dat ze honger heeft, Ik zorg dan dat ze snel eten krijgt 🤣.
Ik lees ook dat je zoontje bij je andere zoon op een slaapkamer ligt mischien dat hij dat te gezellig vindt en liever alleen op een kamer slaapt ? Geen idee of dat een optie is hoor.